Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا اورعی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی تیم ملی هندبال مقابل کویت و صعود به قهرمانی جهان اظهار داشت: خداراشکر ۵ برد بسیار خوب کسب کردیم و در این ۵ بازی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم و خوشبختانه سهمیه رقابت‌های جهانی را کسب کردیم.

وی افزود: سخت‌ترین بازی ما مقابل کویت بود؛ البته مقابل عربستان هم کار سختی داشتیم؛ چون عربستان، میزبان است و تلاش می‌کرد از این میزبانی به سود خود استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوش هندبال ایران درباره تقابل با تیم بحرین گفت: بحرین تیم قابل احترام و قدرتمندی است و در المپیک هم نتیجه خوبی گرفت. ما به هدف‌مان که رسیدن به مسابقات جهانی بود رسیده‌ایم و بدون استرس به مصاف بحرین می‌رویم.

اورعی در مورد اینکه آیا تیم ملی هندبال ایران می‌تواند روی سکو برود، خاطرنشان کرد: نمی‌توانم قول کسب مدال بدهم. البته انتظارات از تیم ملی هندبال بالا رفته و مردم توقع مدال دارند. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به مدال برسیم.

وی در پایان اظهار داشت: موفقیتی که کسب کردیم به خاطر برنامه‌ریزی خوبی بوده که فدراسیون داشته است. امیدوارم پس از این مسابقات، تیم ملی هندبال به حال خود رها نشود.   بیشتر بخوانید: استکی: حتی وقتی عقب بودیم هم تسلیم نشدیم / شوت آخرم حاصل زحمت تمام تیم بود   انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل تیم‌ هندبال آلومینیوم در اصفهان

 

 در ادامه لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور، و از هفته بیستم، تیم هندبال آلومینیوم در اصفهان به مصاف پرواز هوانیروز می‌رود.

تا پیش از این دیدار اراکی‌ها با ۷ امتیاز، بالاتر از تیم ۵ امتیازی پرواز هوانیروز در خانه دهم جدول قرار دارند.

دو تیم از ساعت ۱۸ و سی دقیقه دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در اصفهان با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • آمار امیدوارکننده برای بایرن مونیخ: توماس توخل در مادرید بدون باخت است
  • آنقدر ناراحتم که نمی توانم خوب حرف بزنم
  • یک «طلا» پایان بوکس ایران را خوش کرد/ زنگ خطر برای برخی اوزان
  • شادی جواد از شکستن رکوردها و طلسم‌ها!
  • گوکرش درباره آینده‌اش: نمی‌توانم به هواداران اسپورتینگ لیسبون قولی بدهم
  • ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • تقابل تیم‌ هندبال آلومینیوم در اصفهان