Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@20:48:49 GMT

کمیته انضباطی؛ ماشین سازی تبریز جریمه شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۴۹۹۳

کمیته انضباطی؛ ماشین سازی تبریز جریمه شد

کمیته انضباطی آرای مربوط به لیگ دسته اول فوتبال کشور را صادر کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در دیدار دو تیم پارس جنوبی جم و ویستا توربین تهران که در تاریخ ۱۹ دیماه برگزار شد، تیم ویستا توربین به دلیل سو رفتار ناشی از ۵ اخطار به پرداخت یکصد میلیون ریال محکوم شد. ضمن اینکه هادی خیری بازیکن این تیم به دلیل بدفرتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به دو جلسه محرومیت و پرداخت پنجاه میلیون ریال محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار دو تیم مس شهر بابک و رایکا بابل که در تاریخ ۲۲ دیماه برگزار شد، سجاد هاشمی مربی تیم مس شهربابک به دلیل بدرفتاری در قبال بازیکن مقابل یک جلسه محروم و به پرداخت جریمه نقدی پنجاه میلیون ریال محکوم شد.

در دیدار دو تیم خیبر خرم آباد و ماشین سازی تبریز که در تاریخ ۱۱ دیماه برگزار شد، تیم ماشین سازی به دلیل سورفتار ناشی از دریافت ۶ اخطار به پرداخت پنجاه میلیون ریال محکوم شد. ضمن اینکه محمدرضا فرامرزی تدارکات تیم ماشین سازی تبریز به دلیل بدفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت و پرداخت سی میلین ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در دیدار دو تیم رایکا بابل و خیبر خرم آباد که در تاریخ ۱۷ دیماه برگزار شد، تیم رایکا بابل به دلیل سو رفتار ناشی از ۵ اخطار به پرداخت یکصد میلیون ریال محکوم شد. ضمن اینکه این تیم به دلیل نقض اصول کلی رفتار به پرداخت یکصد میلیون ریال محکوم شد. محسن اسکینی مربی تیم خیبر نیز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت و پرداخت پنجاه میلیون ریال محکوم شد.

در دیدار دو تیم سایپا و ماشین سازی تبریز که ۲۲ دیماه برگزار شد، تیم ماشین سازی به دلیل سو رفتار ناشی از ۵ اخطار به پرداخت یکصد میلیون ریال محکوم شد. ضمن اینکه محمدعلی ابراهیمیان سرمربی این تیم به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت یکصد میلیون ریال محکوم شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: قبال مقام رسمی مسابقه محکوم شد در دیدار دو تیم ماشین سازی تبریز دیماه برگزار شد اخطار به پرداخت رفتار ناشی جلسه محرومیت یک جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۴۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در اهواز محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: یک پزشک متخلف در اهواز به پرداخت یک میلیارد و ۲۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، مهدی طیبی اظهار کرد: پرونده یک پزشک متخلف با شکایت شاکی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه بعد از تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت جزای نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان خاطرنشان کرد: علاوه بر جزای نقدی، پزشک متخلف به پرداخت اضافه دریافتی شاکی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی محکوم شد.

طیبی تصریح کرد: با شکایت شاکی، گزارش معاونت درمان علوم پزشکی جُندی شاپور اهواز نیز برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 748704

دیگر خبرها

  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی