Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-28@19:24:27 GMT

واکنش به پیشنهاد پرسپولیس برای خرید ۲ بازیکن

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۵۶۱۵

باشگاه پرسپولیس به‌صورت رسمی خواهان جذب دو بازیکن گل‌گهر سیرجان شده است. به گزارش جنوب نیوز،‌ مهدی تیکدری و سعید صادقی دو بازیکن تعیین کننده گل‌گهر در شانزده هفته ابتدایی لیگ برتر بوده‌اند که حالا با شروع تعطیلات زمستانی و باز شدن پنجره نقل و انتقالات با پیشنهاد پرسپولیس برای پیوستن به این تیم مواجه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیشنهاد به صورت رسمی از طریق باشگاه تهرانی به باشگاه گل‌گهر سیرجان ارسال شده است.

این درخواست سرخ‌پوشان تهرانی البته خیلی زود با مخالفت مدیران باشگاه گل‌گهر سیرجان مواجه شده است. در واقع آنها امیدوارند با تغییر حکم کمیته انضباطی توسط کمیته استیناف، هفت امتیازی که به دلیل استفاده از بازیکن گابنی از آنها کسر شده، بازگردد و با این وصف در پنجره زمستانی نه تنها به فکر حفظ تیم فعلی هستند، بلکه توجه ویژه‌ای به شرایط بازار نیز دارند تا تیم در دسترس امیرقلعه نویی را برای کسب سهمیه آسیایی تقویت هم بکنند.

در سوی دیگر یحیی گل‌محمدی که شانزده هفته بسیار سخت را پشت سر گذاشته و توانسته طی ۱۰ هفته اخیر تیمش را به ثباتی نسبی برساند، حالا باید برای تقویت سرخ‌پوشان در بخش‌هایی که مدنظرش قرار دارد و به‌ویژه بخش تهاجمی که با مصدومیت طولانی مدت آل‌‍کثیر ضربه خورده، به فکر گزینه‌های دیگر موجود در بازار باشد که البته خیلی ‌زیاد هم نیستند.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۵۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، علی رغبتی، مشاور وزیر ورزش در امور قهرمانی با تاکید بر اینکه انتخاب مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با مالکان جدید این دو باشگاه است، گفت: البته انتخاب اعضای هیات مدیره قوانینی دارد که از ان تبعیت می شود.

وی همچنین تصریح کرد: پیشنهاد ما این است مالکان جدید تا پایان فصل از مدیران فعلی دو باشگاه حمایت کنند تا به سرانجام برسند.

رغبتی تاکید کرد: وزارت ورزش این آمادگی را دارد که در این زمینه مشورت های لازم را بدهد اما در انتخاب مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هیچ دخالتی ندارد.

کد خبر 6088991

دیگر خبرها

  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • اسلات: مگر دیوانه‌ام پیشنهاد لیورپول را رد کنم