Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد-وزیر اقتصاد در واکنش به دستور رئیس جمهور مبنی بر ارائه راهکارهایی برای برون رفت از مشکلات بورس اعلام کرد: امروز شروعی دیگر در اجرای مصوبات اقتصادی است. به گزارش امتداد، احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی شب گذشته پس از دستور ابراهیم رئیسی مبنی بر اعلام راهکارهای برون رفت از مشکلات بورس برای […]

امتداد-وزیر اقتصاد در واکنش به دستور رئیس جمهور مبنی بر ارائه راهکارهایی برای برون رفت از مشکلات بورس اعلام کرد: امروز شروعی دیگر در اجرای مصوبات اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش امتداد، احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی شب گذشته پس از دستور ابراهیم رئیسی مبنی بر اعلام راهکارهای برون رفت از مشکلات بورس برای آرامش مردم در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: امروز (چهارشنبه) یک شروع دیگر در اجرای مصوبات اقتصادی خواهد بود ان‌شاءالله .

رئیس جمهور دیشب (سه‌شنبه) با حضور در برنامه شبانگاهی شبکه یک سیما در بخشی از سخنان خود با محوریت بازار سرمایه گفت: تیم اقتصادی در حال جمع بندی راه های کارشناسی شده به منظور خروج بازار سرمایه از بحران است زیرا دغدغه سهامداران مربوط به دولت نیز می شود ما هدفمان حرف درمانی نیست بلکه به دنبال راهکارهای اساسی هستیم زیرا ثبات بازار نیازمند دستورالعمل های بلند مدت است. به همین خاطر روز چهارشنبه (6 بهمن) قرار است برنامه‌هایی که توسط تیم اقتصادی دولت به جمع بندی رسیده است از سوی وزیر اقتصاد اعلام شود، امید می رود هرچه سریع تر شاهد بازگشت ثبات در بازار سرمایه باشیم.

برچسب ها : احسان خاندوزی- بورس

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: احسان خاندوزی بورس دیگر در اجرای مصوبات اقتصادی برون رفت از مشکلات بورس وزیر اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۵۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز عملیات هوشمند و فعال اقتصادی در کشور تشکیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان گفت: همانگونه که کشور ما در بخش نظامی پیشرفت کرده و می‌تواند عملیات وعده صادق را در یک اعلان رسمی انجام و به نتیجه برساند، باید در بخش اقتصاد نیز در همین تراز قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت توجه دولت و دولتمردان به عملیات هوشمند و گسترده در بخش سامان دادن به اقتصاد کشور افزود: دولت، بانک مرکزی، وزارت امور خارجه و اقتصاد و بخش خصوصی باید در کنار هم قرار گیرند تا بتوانند اقدامات روشن و نقطه زن در داخل کشور علیه سوداگران اقتصادی و علیه دشمنان خارجی عملیاتی کنند.

وی گفت: باید با تشکیل مرکز عملیات هوشمند و فعال اقتصادی در کشور، رنج چند ساله تورم و کاهش ارزش پول ملی را به پایان رساند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه امروز خیابان‌های آمریکا و اروپا پر از نسلی است که آماده قیام همه جانبه برای دفاع از مظلوم هستند تصریح کرد: امروز نتیجه نامه رهبری به جوانان اروپا به نتیجه رسیده و جنبش دانشجویی با به دست گرفتن پرچم دفاع از مظلوم باعث شده دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به دفاع از فلسطین قیام کنند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود: درست است که فلسطین و غزه زیر آتش قرار گرفته و تاکنون در این منطقه ۱۰۰ هزار شهید و مجروح تقدیم جهان اسلام شده است، اما دنیا باید خود را برای تحولات بزرگی که در آینده نزدیک اتفاق می‌افتاد و نتیجه آن به رسمیت شناختن کشور فلسطین خواهد بود آماده کند.

کد خبر 6095662

دیگر خبرها

  • خروج نقدینگی از بازار سرمایه ادامه‌دار شد
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟ 
  • دو طرفه شدن بازار سرمایه مهم‌ترین عامل ایجاد قرارداد آتی تک سهم+ فیلم
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • مرکز عملیات هوشمند و فعال اقتصادی در کشور تشکیل شود
  • اکنون مهم‌ترین زمان برای اجرای وعده صادق در حوزه اقتصاد کشور است