Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@06:59:51 GMT

آغاز آزمایش بالینی دو واکسن برای درمان اومیکرون

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۵۸۵۶

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب ؛ یورونیوز نوشت:  آلبرت بورلا، مدیرعامل شرکت داروسازی فایزر، قبلاً گفته بود که این شرکت می‌تواند تا ماه مارس برای دریافت تایید نظارتی در خصوص مدل جدید واکسن‌های تولیدی برای مقابله با اومیکرون آماده شود. در همین راستا کاترین یانسن، رئیس تحقیقات واکسن این شرکت، در بیانیه‌ای گفت: «در حالی که داده‌های فعلی نشان می‌دهد که دوز سوم واکسن همچنان در برابر سویه اومیکرون توانایی دارد و افراد را در برابر پیامدهای شدید این بیماری حفظ می‌کند، شرکت فایزر تصمیم گرفته فراتر از میزان فعلی عمل کند و خود را برای شرایطی که احتمالا میزان حفاظت واکسن در طول زمان در مقابل ویروس کرونا کاهش یابد، آماده سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در همین زمینه اویگور شاهین، مدیرعامل شرکت آلمانی بیون‌تک هم تاکید کرد که به نظر می‌رسد که توانایی مقابله با ویروس کرونا و به ویژه سویه اومیکرون به مرور زمان کاهش می‌یابد.

این آزمایش بالینی شامل هزار و ۴۲۰ نفرداوطلب در رده‌های سنی ۱۸ تا ۵۵ ساله خواهد بود. سخنگوی فایزر تاکید کرده که افراد بالای ۵۵ سال در این پژوهش حضور نخواهند داشت چرا که هدف این آزمایش مطالعه بررسی پاسخ ایمنی بدن افراد در مقابل این واکسن بوده و نه تخمین اثربخشی آن.

افرادی که برای این پژوهش انتخاب شده‌اند از سراسر ایالات متحده و همچنین آفریقای جنوبی حضور دارند. نخستین دوز از واکسن جدید در ایالات کارولینای شمالی تزریق شده است.

این افراد به سه گروه مختلف تقسیم بندی شده‌اند. دسته نخست کسانی که قبلا دو دوز از واکسن کنونی فایزر را ظرف ۹۰ تا ۱۸۰ روز اخیر دریافت کرده باشند و به این گروه دو دوز از مدل جدید واکسن مخصوص اومیکرون تزریق می‌شود. دسته دوم افرادی هستند که در ۹۰ تا ۱۸۰ روز گذشته سه دوز از واکسن فعلی را دریافت کرده‌اند و یک دوز از مدل جدید واکسن به آنها تزریق می‌شود.

و بالاخره گروه سوم کسانی هستند که تاکنون هرگز واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند و به این افراد سه دوز از واکسن اختصاصی اومیکرون تزریق خواهد شد.

منبع: انتخاب این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد ویروس کرونا واکسن کرونا ابتلا به کرونا واکسن فایزر ویروس اومیکرون بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط آخرین وضعیت آمار جهانی کرونا جدیدترین وضعیت ابتلا به کرونا در قزوین شهرستان‌ های بوشهر در وضعیت زرد کرونایی موج ششم کرونا اسفند ماه به قله می رسد ساده‌ انگاری درباره اومیکرون پیک ششم را رقم می زند دلیل سرایت بالای اومیکرون چیست؟ ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها آغاز آزمایش بالینی دو واکسن برای درمان اومیکرون حتی یک‌ ساعت کوتاهی در مبارزه با گرانفروشی جایز نیست اساس کار ذوب آهن اصفهان بر محور مسئولیت های اجتماعی است محموله جدید واکسن آسترازنکا وارد تهران شد روسیه در مذاکره با آمریکا سیاست ایران را اتخاذ کرده است بازگشت جریمه‌های کرونایی به جاده‌ ها آیا خودروسازان واقعا واگذار می شوند؟ تشکیل ۲ پرونده برای خودروسازان در سازمان بازرسی حقوق معلمان معاف از مالیات می شود همه سرماخوردگی ها را باید اومیکرون تلقی کرد! آغاز ثبت نام سفر به سوریه قیمت دستگاه بخور گرم (جدول) جزییات افزایش حقوق سربازان در سال آینده + فیلم خانه های خالی از سکنه تهران نشانه چه اتفاقی است؟ چرا کلسیم برای حفظ سلامت قلب ضروری است؟ بیت کوین امسال ۱۰۰ هزار دلاری می‌ شود؟ خستگی جسمانی موجب مرگ زودرس در سالمندان می شود قیمت دلار ۶ بهمن ماه۱۴۰۰ نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی تسهیل می شود افزایش قیمت طلای جهانی ویتامین D چقدر در ابتلا به دیابت نقش دارد آپارتمان های زیر قیمت تهران مصوبه بورسی هیات دولت منتشر شد + جزییات قیمت یخچال‌ (لوکس‌ ترین / جدول) صادرات نفت ۸۲۰ هزار بشکه در روز اعلام شد تبعات بسته ماندن فهرست دارویی اعلام آخرین وضعیت طارمی بعد از شایعه سفر با جت شخصی واکنش ابهام برانگیز رییس باشگاه زنیت درباره احتمال جریمه و تبعید آزمون برترین تصاویر خبری ۲۴ ساعت گذشته پرواز اجاره مسکن در شهر تهران / رشد ۵۰.۷ درصدی اجاره‌ بها هشدار صندوق پول به کشور السالوادور برای کنار گذاشتن بیت کوین اجاره خانه در رشت چند؟ محدودیت هایی برای تزریق آسترازنکا التیماتوم پلیس به رانندگان پرخطر قیمت مسکن در تهران به ۳۲ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان رسید / افزایش ۱۸۰ درصدی حجم معاملات تور پاتایا چند؟ ( جدول ) دو علامت اصلی ابتلا به اومیکرون چیست؟ چگونه ایده های نوآور بورسی در محیط «آزمون» به بلوغ می‌ رسند؟ درخشش مجدد ستاره اول در همایش رتبه‌ بندی صد شرکت برتر ایران جعبه سیاه پرونده شهرداری به ترکیه گریخته است صفوف خرید و فروش بورس متعادل تر شدند آمادگی برای واکسیناسیون ۸ میلیون کودک زیر ۱۲ سال فقط ۱۰ درصد زعفران تولیدی کشور در بورس کالا عرضه می‌ شود آخرین وضعیت آمار جهانی کرونا نرخ رسمی ۱۳ ارز کاهش یافت پژو پرشیا ۲۶۵ میلیون تومان شد (جدول) از قیمت روز لاستیک زودتر با خبر شوید! افزایش تعداد شهرهای زرد کرونایی استان کرمانشاه صندوق تثبیت بازار سرمایه عهده‌دار بازار سرمایه در روزهای بحرانی بهارستان نشینان به فکر تحمیل بیکاران به بخش خصوصی DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن کرونا ابتلا به کرونا واکسن فایزر ویروس اومیکرون دوز از واکسن جدید واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آزمایش اولین رنج روور برقی در دمای ۴۰- درجه قطب شمال

رنج‌روور اولین خودروی تمام برقی خود را در حال انجام تست در جایی در نزدیکی مدار قطب شمال به نمایش گذاشت. نمونه اولیه با طراحی تمام مشکی خود، وفادار به سبک نمادین برند خود، ظاهر شد و در عین حال کیفیت ساخت خود را به رخ کشید.

به گزارش روزیاتو، اولین آزمایش رنج‌روور برقی در دنیای واقعی به دنبال یک سال توسعه مجازی و اصلاح قطعات آن اتفاق افتاد؛ و حالا برای اولین بار رنج‌روور برقی را بدون هرگونه استتاری می‌بینیم.

لندروور ادعا می‌کند که خودرو جدیدش بی‌صداترین و پیشرفته‌ترین رنج‌رووری است که تاکنون ساخته است.

با این‌همه این خودروی جدید در ظاهر تفاوت زیادی با رنج‌روور‌های معمولی بنزینی که از سال ۲۰۲۲ در بازار هستند ندارد.

برنامه آزمایشی که برای این وسیله نقلیه در نظر گرفته شامل نمایش عملکرد قابل قبول در شدیدترین شرایط آب و هوایی است؛ از دمای منفی ۴۰ درجه در مدار قطب شمال تا دمای بالای ۵۰ درجه در بیابان‌های خاورمیانه.

جگوار لندرور (JLR) بر این باور است که رنج‌روور برقی راه را برای بهبود قابلیت پیشرانه‌های الکتریکی، بهینه‌سازی و سفر‌های لوکس باز خواهد کرد.

با این حال پیش از آنکه بتواند به فروش گذاشته شود باید از پس آزمون‌های دشوار برای ارزیابی از آن در دمای بسیار بالا یا بسیار پایین بربیاید.

اکنون آزمایش‌ها برای بهینه‌سازی پیشرانه روی دریاچه‌های یخ‌زده سوئد به پایان رسیده است.

یک نوآوری قابل‌توجه در رنج‌روور برقی سیستم کنترل کشش پیشرفته آن است که از تنظیمات سنتی متمایز است. این سیستم جدید مدیریت لغزش چرخ را به هر واحد کنترل محرک الکتریکی اختصاص می‌دهد و زمان واکنش گشتاور در هر چرخ را تا حد زیادی، از حدود ۱۰۰ میلی‌ثانیه به تنها یک میلی ثانیه، کاهش می‌دهد. موضوعی که باعث می‌شود عملکرد کم‌نظیری روی سطوح یخی یا لغزنده داشته باشد.

برد باتری آن چقدر است؟

شرکت خودروسازی بریتانیایی هنوز درباره بسیاری از جزئیات عملکرد رنج‌رور برقی اطلاعاتی منتشر نکرده است.

آنچه می‌دانیم این است که این خودرو از معماری شارژ ۸۰۰ واتی استفاده می‌کند که آن را با مواردی مانند پورشه تایکان یا شاسی‌بلند‌های EV۶ و EV۹ کیا همتا می‌سازد که ساز و کار شارژ فوق‌العاده سریعی دارند.

با توجه به معماری و اندازه بسته باتری، بسیاری انتظار دارند که رنج‌روور برقی بتواند با یک بار شارژ حدود ۶۴۵ کیلومتر را طی کند.

چقدر قیمت خواهد داشت؟

رنج روور برقی در بریتانیا در کارخانه Solihull این شرکت ساخته خواهد شد.

شرکت خودروسازی بریتانیایی لیست انتظار خودروی آینده خود را در ماه دسامبر گشود و ادعا کرد تا ماه فوریه بیش از ۱۶ هزار نفر نسبت به آن ابراز علاقه کردند.

با این حال تا زمانی که این خودرو به طور رسمی معرفی نشود، قیمت آن مشخص نخواهد بود.

با این حال، با توجه به اینکه رنج‌روور بنزینی در حال حاضر قیمتی بیش از ۱۰۰ هزار پوند دارد، مدل تمام برقی آن می‌تواند نزدیک به ۱۵۰ هزار پوند قیمت داشته باشد.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) آزمایش اولین رنج روور برقی در دمای ۴۰- درجه قطب شمال
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی