Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای نگهبان گفت: سفر رئیس جمهور به مناطق سیل‌زده که چند ساعت بعد از بازگشت از سفر مهم روسیه صورت گرفت، بسیار اقدامی به‌جا بود و این اقدام که در واقع یک الگوی فعالیت جهادی بود، قابل تحسین است.

به گزارش مشرق، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز چهارشنبه (۶ بهمن ۱۴۰۰) طی سخنانی در جلسه شورای نگهبان با اشاره به سیل اخیر در برخی مناطق جنوبی کشور، گفت: متاسفانه این سیل خساراتی را به مناطق مسکونی و اموال مردم عزیزمان وارد کرده و موجب گرفتاری مردم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: پرواز مستقیم؛ از کاخ کرملین تا جاده‌های گل آلود کرمان

وی افزود: مسئولان موظفند که به این مناطق به خوبی رسیدگی کرده و مشکلات مردم را زودتر برطرف کنند.

دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: سفر رئیس جمهور محترم به مناطق سیل زده نیز که چند ساعت بعد از بازگشت از سفر مهم روسیه صورت گرفت، بسیار اقدامی به جا بود و این اقدام که در واقع یک الگوی فعالیت جهادی بود، قابل تحسین است.

بیشتر بخوانید: گزارش سفر رئیس‌جمهور به روسیه

آیت الله جنتی با بیان اینکه مسئولان مربوط به بلایای طبیعی موظفند همیشه آماده باشند تا اگر گرفتاری و مشکلی برای مردم پیش آمد، سریعا دست به کار شده و رفع مشکل کنند، گفت: در بلایای طبیعی نباید مردم دچار مشکلاتی از جمله خوراک و پوشاک باشند و این وظیفه مسئولان است که سریع تر مشکلات معیشتی مردم مناطق سیل‌زده را برطرف کنند که الحمدلله اقداماتی در این زمینه صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: با توجه به سیلی که الان در مناطق جنوبی کشور آمده، نباید اجازه بدهیم کسی در این فصل سرما بی سر پناه بماند و باید سریع‌تر خانه‌هایی که تخریب شده‌اند، ساخته شوند و زندگی عادی مردم در آن مناطق جریان یابد.

دبیر شورای نگهبان در پایان تاکید کرد: از بهترین عبادات، خدمت به خلق خداست و حضور رئیس جمهور و مسئولان در مناطق سیل زده از مصادیق این خدمت است و مردم هم انصافا خدمت گزاران صادق خود را دوست دارند و با آنها همراه هستند

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت شورای نگهبان رئیس جمهور آیت الله احمد جنتی روسیه خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت دبیر شورای نگهبان مناطق سیل زده رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۵۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه‌های انتخاباتی، بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در این مرحله از انتخابات و تمهید تمامی امکانات برای تکمیل حماسه‌آفرینی آنان در انتخابات 11 اسفند 1402 تاکید کرد.

رئیس جمهور انتخابات را جلوه روشن مردم‌سالاری دینی دانست که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت کرده و معتمدین خود را برای قانونگذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

رئیسی در ادامه به موضوع ضرورت مشارکت مردم برای تحقق هدف جهش تولید اشاره کرد و افزود: تمهید مقدمات تحقق مشارکت مردم نیازمند اهتمام جدی همه بخش‌های دولت است؛ هر دستگاهی باید زمینه‌ها و راهکارهای جذب مشارکت مردم در بخش خود را به شکل دقیق و با زمان‌بندی مشخص تدوین و اعلام کرده و اجرای آن را به شکل مستمر و گام به گام پایش کند.

رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت همچنین ضمن تبریک فرارسیدن روز کارگر و روز معلم، نقش کارگران و معلمان در پیشرفت و آبادانی کشور را اساسی و مهم توصیف و تصریح کرد: مبنای خلقت عالم بر تعلیم و تربیت استوار است و لذا همه ما در هر زمان و با لحاظ برخورداری از هر سطحی از دانش، همچنان نیازمند دانش‌افزایی و علم‌آموزی بیشتر هستیم.

در جلسه امروز هیئت دولت وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هفته گذشته، هفته درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی بود، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، قهرمانی تیم ملی وشوو در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، قهرمانی تیم ملی دختران کمتر از 18 سال در تورنمنت کافا در تاجیکستان، قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در رقابت‌های مدارس جهان، قهرمانی، شکستن رکورد و کسب مدال طلای خانم عیدیان در ماده 400 متر دو با مانع قهرمانی آسیا، نائب قهرمانی تیم ملی تپانچه بادی کشورمان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی و نائب قهرمانی تیم شطرنج امید کشورمان در مسابقات شهرهای آسیا را از جمله این موفقیت‌ها برشمرد که باعث شادی و شعف عمومی در کشور شد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری نیز با اعلام خبر دستیابی به فرمولاسیون، فرآیند و فناوری استحصال کود «تریپل سوپر فسفات» به عنوان یکی از کودهای مهم و بسیار پرکاربرد در کشاورزی گفت: سالانه نیاز به واردات 250 هزار تن از این نوع کود داشتیم که خوشبختانه تولید آن در کشور بومی‌سازی و خط تولیدی با ظرفیت 100 هزار تن راه‌اندازی شده که تا 200 هزار تن قابل افزایش است و می‌تواند سالانه تا 37 میلیون دلار صرفه‌جویی ایجاد کند.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت از تولیدات داخل، زمینه رونق تولید داخلی این محصول فراهم شود.

دیگر خبرها

  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • قانون بیمه‌ کارگران ساختمانی ابلاغ شد
  • ابلاغیه اجرای تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • ابلاغ تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی برای اجرا
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد