Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین امیر عابدزاده روزهای درخشانی را در لالیگای۲ سپری می‌کند. گلر ملی پوش ایران در این هفته موفق شد با ۸ واکنش عالی به عنوان بهترین گلر هفته این رقابت ها انتخاب شود. موضوعی که از نگاه معتربریترین نشریه اسپانیا دور نماند.

 آس اسپانیا در گزارش به عملکرد درخشان عابدزاده پرداخت و  تیتر «گربه ایرانی هواداران پونفرادینا را مجذوب خود کرده است» را در خصوص ستاره ایرانی پونفرادینا کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آس در خصوص گلر ایرانی نوشت: «امیر عابدزاده بار دیگر ناجی پونفرادینا شد. او این بار با عملکردی ویژه باعث شد پونفرادینا به اولین پیروزی خود در خانه هوئسکا دست یابد. عابدزاده تابستان امسال از ماریتیمو به پونفرادینا آمد و از همان روز نخست مشخص بود که دروازه‌بان اصلی این تیم اسپانیایی در یکصدمین سال تأسیس‌اش است. امیر از ۲۴ بازی پونفرادینا در این فصل، ۲۰ بار به میدان رفته، سه بازی را به‌دلیل حضور در اردوی تیم ملی ایران از دست داده و یک بار هم بیمار بوده و به همین دلیل درون دروازه قرار نگرفته است.»

این نشریه معتبر البته اشاره ای هم به پدر عابدزاده کرده است : «امیر از خانواده‌ای فوتبالی-پدرش دروازه‌بان تیم ملی ایران بوده – مسیرهای غیرمعمولی را طی کرد. او ابتدا از ایران رفت تا در آمریکا بازی کند و سپس دوباره به کشورش برگشت. او پس از بازگشت به ایران، به پرتغال کوچ کرد و قبل از آمدن به اسپانیا توانست در جمع نخبه‌های این لیگ قرار بگیرد.امیر فراتر از سیوهای قاطع خود، با بازی‌های شجاعانه که گاه برای او گران هم تمام می‌شود و البته شخصیت دوست‌داشتنی‌اش در خارج از زمین توجه هواداران پونفرادینا را به خود جلب کرده است. عکس‌های او در رختکن و در پایان بازی‌هایی که با پیروزی پونفرادینا همراه شده، بخصوص در فصلی که این تیم برای صعود به لالیگا می‌جنگد، او را به یکی از بت‌های هواداران تبدیل کرده است.»

پونفرادینا این فصل در لالیگای 2 با 41 امتیاز از 24 بازی در رده پنجم است و امید زیادی دارد تا به لالیگا یک صعود کند.

کد خبر 652836 برچسب‌ها احمد رضا عابدزاده خبر ویژه امیر عابدزاده

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: احمد رضا عابدزاده خبر ویژه امیر عابدزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۶۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپانیا موشک‌های پاتریوت به اوکراین می‌فرستد

روزنامه ال پائیس امروز (جمعه) از قول منابعی که خواستند نامشان فاش نشود نوشت، اسپانیا قراراست تعدادی موشک‌های پاتریوت به اوکراین بفرستد.

به گزارش ایسنا، اسپانیا ارسال پرتابه‌های پاتریوت ضد موشک به اوکراین را رد کرده اما قرار است گلوله‌های این پرتابه‌ها را به کی‌یف بدهد.

به نقل از خبرگزاری رویترز، یکی از منابع دیپلماتیک اسپانیا روز پنجشنبه به خبرنگاران خارجی گفت: «ما باید تعهد خود به اوکراین را تسریع ببخشیم.»

ال پائیس نیز گزارش کرد، اسپانیا سه آتشبار پاتریوت دارد که به صورت دست دوم در سال‌های ۲۰۴ و ۲۰۱۴ از آلمان خریداری کرده است.

اوایل ماه جاری میلادی، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین به اعضای ناتو گفت که کی‌یف برای مقابله با حملات هوایی روسیه به حداقل هفت سیستم دفاع هوایی پاتریوت یا دیگر سیستم‌های پیشرفته هوایی نیاز دارد و از آنها خواست کمک‌های نظامی خود را برای کی‌یف افزایش دهند.

روز دوشنبه، وزرای اتحادیه اروپا گفتند که در حال بررسی چگونگی ارائه دفاع هوایی بیشتر به اوکراین هستند، اما به تعهدات خود مربوط به سیستم‌های پاتریوت که برای کی‌یف بیشترین ارزش را دارد، عمل نکرده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها
  • جام حذفی| گربه سیاه پرسپولیس را در اراک کُشت/ صعود رویایی آلومینیوم در بازی که 19 گل داشت!
  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • (عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • اسپانیا موشک‌های پاتریوت به اوکراین می‌فرستد
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور