Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ملاقات مردمی دادستانی تهران، ۶ تن از معاونان دادستان در دیدار چهره به چهره با متقاضیان به پیگیری درخواست‌ها و رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی آنان پرداختند.

خبرگزاری میزان - در برنامه امروز ملاقات مردمی دادستانی تهران، ۶ تن از معاونان دادستان در دیدار چهره به چهره با متقاضیان به پیگیری درخواست‌ها و رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی آنان پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه فیروزجایی معاون دادستان در امور زندان ها، کاظمی معاون دادستان در حوزه نظارت بر ضابطین، فرزادنیا معاون نظارت و بازرسی، مدیر روستا معاون دادستان، پسندیده معاون دادستان و حسینی معاون قضایی دادستان تهران در دیدار و گفت‌وگو با شهروندان، ضمن استماع اظهارات و مطالعه پرونده‌های آنان دستور پیگیری‌های قضایی لازم را صادر کردند.

برنامه هفتگی ملاقات مردمی دادستانی تهران در اجرای سیاست‌های کلان دستگاه قضایی، سند تحول و برنامه عملیاتی ۱۴۰۰ دادسرای عمومی و انقلاب تهران، با هدف تکریم ارباب رجوع، تسریع در رسیدگی‌های قضایی و نظارت دادستانی بر روند امور در دادسرا‌های تهران، صبح چهار شنبه هر هفته با حضور دادستان تهران و معاونان وی برگزار می‌شود.

این برنامه با مدیریت و برنامه ریزی حوزه معاونت اول دادستانی و تعیین وقت قبلی برای متقاضیان انجام می‌شود و امکان پذیرش ارباب رجوع دادسرا در روز ملاقات وجود دارد.

با توجه به تأکیدات دادستان تهران مبنی بر تسریع در رسیدگی و مساعدت در رفع گرفتاری‌های قضایی مردم، معاونان دادستان در سرپرستی نواحی ۳۲ گانه دادسرای عمومی و انقلاب تهران نیز روزانه در دفتر کار خود پذیرای ارباب رجوع هستند و از نزدیک به درخواست‌های مردمی رسیدگی می‌کنند.

تسریع در رسیدگی‌های قضایی، رفع مشکلات حوزه اجرای احکام، احقاق حق، درخواست مرخصی، آزادی مشروط، استفاده از پابند الکترونیک و سایر نهاد‌های ارفاقی برای محکومان حبس و معرفی به کمیسیون عفو و تخفیف مجازات محکومان بیشترین درخواست‌های قضایی مطرح شده در برنامه ملاقات عمومی دادستانی تهران است که در چارچوب ضوابط و موازین قانونی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قوه قضاییه دادستان تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قوه قضاییه دادستان تهران دادستانی تهران معاون دادستان دادستان تهران درخواست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۶۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی بخشی، صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ١٣ پرونده در کمیته امنیت روانی دادسرا تشکیل شده گفت: با مروجین اکاذیب به قصد اضرار به غیر یا تشویش اذهان عمومی، انتشاردهندگان مطالب خلاف واقع و خلاف منافع کشور و هم آوا با جریانات هدایت شده معاندین در استان که قریب به ٢ میلیون دنبال کننده داشته‌اند برخورد شده است.

وی، برخورد با برهم زنندگان امنیت روانی مردم را مطالبه‌ی مسئولان عالی قوه قضائیه و مردم دانست و افزود: با توجه به گستردگی دامنه نفوذ، تنوع تکثر رسانه‌ای و فعالیت برخی ادمین‌های تلگرام، اینستاگرام، توئیتر و غیره در خصوص تشویش اذهان عمومی، هتک هیثیت و نسبت دادن اعمالی خلاف واقع به شخص حقیقی یا حقوقی، ترویج بی‌بند و باری و مبارزه با عفاف و حجاب در فضای مجازی، دادستان به عنوان مدعی العموم علیه افرادی که مبادرت به ارتکاب جرم در فضای مجازی نموده و اهداف دشمن را ترویج می‌کنند اعلام جرم می‌نماید.

وی با تأکید بر هوشیاری کاربران در مواجهه با چنین محتواهای رسانه‌ای افزود: ایجاد امنیت روانی، سالم‌سازی و پاک‌سازی فضای مجازی مطالبه به حق مردم و از مظاهر تأمین حقوق عامه است و در سامانه ارتباط مردمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان پیام‌های متعددی از گزارش این موضوعات وجود دارد که در بیانات مقام معظم رهبری (حفظ الله) نیز به رعایت این امر اشاره شده است.

دادستان کرمان همچنین به برخی از اقدامات مدیران صفحات فضای مجازی در خصوص انتشار کلیپ‌هایی با موضوع تمسخر حجاب و به سخره گرفتن برخورد قانونی با فعالین عفاف و حجاب اشاره و تصریح کرد: شعبه و قاضی ویژه جهت رسیدگی به جرایم ترویج‌کنندگان بی‌عفتی و بی‌حجابی اختصاص داده شده و برای این افراد، پرونده قضائی تشکیل و متهمین تحت قرار نظارت قضائی نیز از فعالیت در فضای مجازی برای مدت معین محروم شده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه برخورداری از فضای مجازی سالم، حق مردم متدین و انقلابی کرمان است اظهار داشت: با راه اندازی کمیته امنیت روانی در دادسرا، نظارت مستمر بر برهم زنندگان امنیت روانی مردم و مقابله با بزه‌های باندی در فضای مجازی، رصد و کشف جرم و تشکیل پرونده در دستور کار است.

کد خبر 6098244

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • حکم 10 ساله محرومیت هوادار سپاهان؛ رسیدگی قضایی به تخلف در دادسرا
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم