Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم‌زمان با اینکه دموکرات‌ها با خطر از دست دادن کنترل کنگره در انتخابات میان‌دوره‌ای ۲۰۲۲ آمریکا مواجه هستند، نانسی پلوسی اعلام کرد که به دنبال ریاست مجدد است که این موضوع خود به گمانه‌زنی‌ها مبنی بر بازنشستگی وی پایان می‌دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در یک ویدئو اظهار کرد: در حالی که ما پیشرفت کرده‌ایم اما بیش از این‌ها نیاز است تا زندگی مردم را بهبود ببخشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این انتخابات برای ما بسیار مهم و حیاتی است. هیچ چیزی به اندازه دموکراسی ما در خطر نیست.

پلوسی با اعلام اینکه برای نوزدهین مرتبه به دنبال شرکت در انتخابات کنگره است، قصد دارد در سالی که دموکرات‌ها اکثریتی شکننده در مجلس نمایندگان آمریکا دارند و حزبشان برای جمع‌آوری مبالغ هنگفت به منظور دفاع از کنترل کنگره تحت فشار است، به صاحب منصب رفتنی تبدیل نشود.

نانسی پلوسی افزود: دموکراسی ما به خاطر حمله به حقیقت، حمله به کنگره و حمله ایالت‌ها به حق رای در معرض خطر است.

در این ویدئو منتشر شده، نانسی پلوسی هرگز در این خصوص که آیا قصد دارد در صورت انتخاب شدن دوباره، یک دوره دیگر به عنوان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا انتخاب شود یا خیر، هرگز صحبت نکرد.

تصمیم نانسی پلوسی ۸۱ ساله برای ماندن در مجلس نمایندگان آمریکا به دنبال اعلامیه‌ای منتشر می‌شود که می‌گوید ۲۹ دموکرات این مجلس امسال دوباره نامزد نمی‌شوند و در مقابل تنها ۱۳ جمهوری‌خواه قصد ندارند دوباره نامزد شوند و این در شرایطی است که جمهوری‌خواهان به دنبال پس گرفتن کنترل مجلس نمایندگان هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نانسی پلوسی آمريكا انتخابات 2022 آمریکا مجلس نمایندگان آمریکا نانسی پلوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا واردات اورانیوم روسیه را ممنوع کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، نمایندگان سنای آمریکا طرحی را تصویب کردند که براساس آن واردات اوانیوم روسیه به آمریکا را ممنوع می‌کند.

پیش از این نمایندگان مجلس نمایندگان آمریکا این طرح را تصویب کردند و شامگاه سه‌شنبه نیز نمایندگان سنا آن را با اکثریت آراء تصویب کردند.

طبق روند قانون‌گذاری در آمریکا این طرح برای تبدیل به قانون و اجرایی‌شدن باید جو بایدن، رییس‌جمهور آمریکا نیز آن را امضا کند.

در دسامبر گذشته، مجلس نمایندگان آمریکا طرحی را تصویب کرد که واردات اورانیوم با غنای پایین از روسیه را ممنوع می کرد. در سال‌های اخیر، آمریکا تلاش کرده تا برای تامین انرژی راکتورهای هسته‌ای خود، سوخت روسیه را با سطوح بالای اورانیوم با غنای پایین جایگزین کند.

در ماه فوریه، وزارت بازرگانی آمریکا گزارش داد که خرید اورانیوم و سایر عناصر رادیواکتیو روسیه در سال ۲۰۲۳ بیش از یک دهه از این خریدها فراتر رفته است.

ماه مارس گذشته، گزارش های شرکت روسی «اتم انرگوپروم» (بخشی از شرکت دولتی «روساتوم») حاکی از آن بود که «روساتوم» اقدامات پیشگیرانه ای را برای کاهش خسارات وارده به خود و خریداران اورانیوم روسیه تدارک دیده است.

در بخشی از بیانیه این شرکت آمده که «علیرغم احتمال کم خطر اعمال چنین محدودیت‌هایی، اقدامات پیشگیرانه برای به حداقل رساندن خسارات ناشی از آنکه ممکن است به شرکت و خریداران وارد شود، از جمله تجزیه و تحلیل احتمالات انتقال سفارش‌ها به شرکت‌های محلی روسیه و حمایت قانونی تدارک دیده شده است.»

کد خبر 6093696

دیگر خبرها

  • «شویگو» دستور افزایش تولید تسلیحات در روسیه را صادر کرد
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • بازنگری در بودجه دانشگاه‌ها؛ طرح جمهوریخواهان برای فشار به دانشجویان ضدصهیونیستی
  • آمریکا واردات اورانیوم روسیه را ممنوع کرد
  • خشونت بی‌منطق علیه حق‌طلبی دانشجویان آمریکا دردی از ظالمان دوا نمی‌کند
  • حمایت نمایندگان مجلس از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • کنگره آمريکا دیوان بین‌المللی کیفری را تهدید کرد
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد