Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین حمیدی پور روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین، افزود: یکی از برنامه های مهم و شاخص این وزارتخانه، بهره مندی روستاهای برخوردار و کم برخوردار از شبکه ملی اطلاعات در سراسر کشور است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری و مشارکت تمامی استانداران، به خصوص استانداری و دستگاه های اجرایی استان قزوین در جهت تامین بودجه های لازم بتوانیم تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانواری که فاقد اینترنت پرسرعت هستند را به شبکه ملی اطلاعات متصل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدی پور اضافه کرد: برنامه های اساسی ما باید برای تحقق بخشیدن به دسترسی های لازم افراد به خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات به صورت توزیع متوازن در سطح کشور باشد و در این راستا از هیچ کوشش و تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین نیز در این نشست اظهار داشت: قزوین به دلیل دارا بودن ظرفیت های علمی و دانشگاهی خود می تواند گام های موثر و ارزشمندی را در جهت پیشبرد و پیشرفت شبکه ملی اطلاعات بردارد.

میثم پیله فروش تصریح کرد: در جهان امروز شاهد سرعت بخشیدن در حوزه پیشرفت های تکنولوژی ها هستیم و هیچ زمانی را نمی توان برای تحقق آن متصور بود و به همین جهت در رسیدن به فناوری ها و عرصه ارتباطات و اطلاعات نباید کوچکترین غلفتی کرد.

در ادامه این جلسه ضمن تقدیر از تلاش مرتضی شهامی، حجت اله امینی به عنوان سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین معرفی شد.

برچسب‌ها ایرنا شبکه ملی اطلاعات استان قزوین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مراسم تودیع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا شبکه ملی اطلاعات استان قزوین ایرنا شبکه ملی اطلاعات استان قزوین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مراسم تودیع فناوری اطلاعات شبکه ملی اطلاعات استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۶۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، علی اکبر محرابیان در بازدید از کارگاه‌های تعمیر توربین‌های تولید برق، با اشاره به برنامه‌های وزارت نیرو برای تأمین برق مشترکان، اظهار کرد: از سال گذشته ۱۸۰ طرح و اقدام برای اوج مصرف تابستان ۱۴۰۳ در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان این‌که این طرح‌ها در بخش‌های مختلف توسعه نیروگاه‌ها، توسعه شبکه، اصلاح شبکه و اقدامات نرم‌افزاری همچون مدیریت مصرف انجام شده است، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات، آماده‌سازی تمام نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در شرایط اوج مصرف تابستان است.

وزیر نیرو ادامه داد: برای این منظور، برخی نیروگاه‌ها نیاز به تعمیرات اساسی، برخی نیاز به بازبینی و برخی نیاز به اقدامات اصلاحی دارد تا بتوانیم شرایط این نیروگاه‌ها را در حالت استاندارد قرار بدهیم.

وی با بیان این‌که این اقدامات هم در نیروگاه‌های حرارتی، هم در نیروگاه‌های برق‌آبی و هم در سایر واحد‌ها صورت گرفته است، تصریح کرد: کار تعمیرات بیشترنیروگاه‌های کشور به پایان رسیده که بناست تا در ۱۵ اردیبهشت، تعمیرات همه نیروگاه‌های به اتمام برسد.

محرابیان گفت: بیش از ۹۰ درصد برنامه محقق شده و تلاش می‌کنیم با حداکثر ظرفیت نیروگاهی به استقبال شرایط اوج مصرف برق برویم.

بومی‌سازی ۹۵ درصد نیاز فنی صنعت برق

وی در رابطه با توان داخلی کشور در تعمیرات نیروگاهی، با بیان این‌که بیش از ۹۵ درصد تجهیزات، قطعات و علم و فناوری صنعت برق کشور ما داخلی است، عنوان کرد: در حوزه انرژی‌های تجدیدپذدیر نیز در حال افزایش عمق تولید هستیم تا در آینده در این انرژی‌ها به‌خصوص در انرژی خورشیدی به خودکفایی برسیم.

وزیر نیرو با بیان این‌که بیشترین صادرات خدمات فنی و مهندسی در بخش نیروگاهی انجام شده است، یادآور شد: نیروگاه‌های زیادی در خارج از کشور اجرا کرده‌ایم، اما از آن مهم‌تر این است که طی سال‌های اخیر، کار تعمیرات اساسی و نگهداری بسیاری از نیروگاه‌های خارج از کشور را که عمدتأ کشور‌های غربی اجرا کرده‌اند را به راحتی انجام می‌دهیم.

وی به یکی از طرح‌های تعمیرات اساسی نیروگاهی کشور اشاره کرد و گفت: واحد ۲۲۰ مگاواتی رودبار لرستان سال گذشته دچار مشکلات اساسی شد که نیاز به تعمیرات داشت در حالی که تجربه چنین تعمیری در کشور وجود نداشت؛ طی یک سال گذشته بررسی‌های زیادی انجام شد و به این نتیجه رسیدند که تعمیر آن در داخل امکان پذیر نیست، اما به متخصصان خود اعتماد کردیم و از این اعتماد نتیجه گرفتیم.

دیگر خبرها

  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • توسعه ICT سبب نجات کردستان از عقب‌ماندگی می‌شود
  • ۱۶ شرکت دانش بنیان کردستان در حوزه فناوری اطلاعات فعال است
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس