Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمال حضور ۱۰ هزار تماشاگر ایرانی در ورزشگاه آزادی برای حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان برابر عراق افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از شب گذشته اظهارات ضدونقیض بسیاری مبنی بر حضور یا عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار فوتبال تیم‌های ملی ایران و عراق در رسانه‌ها دست به دست می‌چرخید و هیچ موضع قطعی و رسمی خاصی وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعات ابتدایی امروز هم با انتشار چند بیانیه و اخبار غیررسمی، شایعه عدم صدور مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا برای مسابقه فوتبال عصر ۷ بهمن به گوش رسید اما هیچ‌کدام از این اخبار تاکنون تأیید و یا تکذیب نشده‌اند.

با این حال از دقایق گذشته چند رسانه مدعی شده‌اند که با مجوز دولت، مسابقه حساس تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در دور نهایی انتخابی جام جهانی با حضور ۱۱ هزار تماشاگر برگزار خواهد شد. بنا بر پیش‌نویس‌های قبلی؛ ۲ هزار تماشاگر زن، ۸ هزار تماشاگر مرد و هزار تماشاگر عراقی از این مسابقه را از نزدیک به تماشا خواهند نشست.

هنوز درباره نحوه غربال‌گری افراد مبتلا به کرونا و افراد غیربیمار برای حضور در ورزشگاه آزادی خبر موثقی در دست نیست اما قطعاً تزریق دو دوز واکسن معتبر و هم‌چنین منفی بودن تست PCR، از شروط لازمه برای حضور در استادیوم خواهند بود.

هم‌چنین تاکنون شرایط مهدی طارمی برای ورود به تهران و شرکت در اردوی تیم ملی فوتبال مشخص نشده و ستاره ملی‌پوش تیم فوتبال پورتو در شهر دالامان ترکیه حضور دارد. تلاش‌ها برای بازگرداندن وی به ایران با پرواز اختصاصی بی‌نتیجه مانده و طارمی احتمالاً باید با سفری زمینی و ۱۰ ساعته، خودش را به استانبول برساند و سپس با پرواز راهی تهران شود.

حتی اگر طارمی در ساعات پایانی امشب هم به تهران برسد، ابتدا باید آزمایش کرونا بدهد و سپس وارد قرنطینه تیم ملی شود و در این شرایط امکان شرکت در آخرین جلسه تمرینی یوزها را هم نخواهد داشت.

با این شرایط و افزایش مفرط خستگی، احتمال حضور فیکس مهدی طارمی در دیدار مقابل تیم ملی فوتبال عراق چندان زیاد نیست و باید دید که دراگان اسکوچیچ با توجه به مثبت شدن تست کرونای سردار آزمون و عدم حضور مهدی طارمی، چه برنامه‌ای را برای خط آتش تیم ملی ایران در نظر خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ورزشگاه آزادی هزار تماشاگر ملی فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول

به گزارش "ورزش‌سه"، شش هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول باقی مانده و در این شرایط آخرین بازی خانگی استقلال ملاثانی مقابل فجرشهیدسپاسی شیراز در حالی که به شدت در تعیین قهرمان و دو سهمیه صعود به لیگ برتر موثر است، به دلیل باز نشدن در ورزشگاه غدیر اهواز به روی بازیکنان دو تیم برگزار نشد.
در این شرایط امروز جلسه ویژه‌ای در خوزستان برگزار شد تا درباره سه میزبانی باقی مانده استقلال ملاثانی در لیگ دسته اول و همینطور مصاف این تیم برابر سپاهان در جام حذفی تصمیم گیری شود.

در پایان جلسه مقرر شده که استقلال ملاثانی در مصاف با سپاهان به ورزشگاه فولاد آره‌نا برود تا در این ورزشگاه از میهمان سرشناس خود پذیرایی کند و در سه بازی باقی مانده نیز دو ورزشگاه برای میزبانی در نظر گرفته شده است.

یکی از مصوبات امروز جلسه تشکیل شده در اهواز به این شرح منتشر شد:« سه بازی خانگی باقی مانده استقلال ملاثانی در چارچوب لیگ یک کشور به ترتیب در ورزشگاه های الغدیر و  آبادان برگزار می شود. در صورت تکمیل سیستم روشنایی ورزشگاه تختی کلیه بازی های خانگی استقلال ملاثانی به استادیوم تختی منتقل و برگزار خواهد شد.»

با این وصف باید منتظر ماند و دید که سه بازی خانگی استقلال ملاثانی در رقابت‌های لیگ دسته اول سرانجام در کدام ورزشگاه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!