Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@10:47:30 GMT

جشن تکلیف فرزندان بهزیستی در یزد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۶۶۸۱

جشن تکلیف فرزندان بهزیستی در یزد برگزار شد

به گزارش خبرنگار فارس از یزد، در این مراسم رضا ابهت با بیان این‌که رسیدگی به امور کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست، بر عهده بهزیستی گذاشته شده است اظهار کرد: ۱۴ مرکز شبه خانواده تحت نظارت بهزیستی در استان یزد فعال هستند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۴۷ کودک در مراکز شبه خانواده بهزیستی و ۲۷۹ فرزند به صورت امداد بگیر در خانواده، مراقبت می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست بهزیستی استان یزد تعداد فرزندان مکلف شده بهزیستی را ۱۱ نفر ذکر کرد و گفت: از این تعداد ۸ نفر دختر و ۳ نفر پسر هستند که جشن تکلیف دختران به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) برگزار شده است.

ابهت با اشاره به اهمیت نمازِ اول وقت خطاب به فرزندان مکلف شده گفت: شما دیگر به تکلیف رسیده اید صدای اذان که بلند شد به سمت خواندن نماز اول وقت بروید خدا گفته بیایید با من حرف بزنید و درد و دل کنید.

وی با بیان این‌که دین اسلام یکسری اصول و فروع دینی دارد از کودکان خواست در مورد این اصول و فروع دینی فکر و دقّت کنند.

به گزارش فارس؛ در پایان این مراسم هشت نفر از دختران مرکز شبه خانواده سایبان دریا میبد و خانه امید اردکان مکلف شدند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: بهزیستی یزد استان یزد جشن تکلیف اردکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۶۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت روز جمعه در بازدید از پروژه «برج‌های دوقلو» در شهر خرم‌آباد، اظهار داشت: پروژه «برج‌های دوقلو» از جمله پروژه‌هایی است که از مطالبات عمومی مردم است و تقریباً بر اساس گزارشی که به من داده‌اند، قریب به ۱۰ سال بوده که شروع شده است.

وی عنوان کرد: الان مدتی است که کارگاه این پروژه فعال نیست.

استاندار لرستان در ادامه با بیان اینکه این پروژه صاحبان متعددی دارد، بخشی از آن مربوط به بنیاد شهید، بخشی مربوط به شهرداری و همچنین شرکت پیمانکاری هم بوده که ادعایی دارد در پروژه مشارکت داشته است، افزود: صحبت کردیم، گزارشی که شهردار و.. دادند، زمینه آغاز فعالیت این پروژه فراهم شده است.

شفقت، بیان داشت: قرار شده که دو تا سه هفته دیگر با حضور همه کسانی که در این پروژه دست‌اندرکار بوده‌اند، جلسه نهایی را برگزار کنیم و دررابطه‌با این پروژه سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری شود و ببینیم راهکار اجرایی چیست.

وی تأکید کرد: الان هیچ‌گونه تصمیمی من نمی‌توانم بگیرم، ولی بر اساس گزارش شهردار، فرایند شروع به کار پروژه تقریباً فراهم شده است.

استاندار لرستان، تأکید کرد: من خودم هم یک سری پیشنهادت دررابطه‌با این پروژه دارم که در جلسه‌ای که قرار است برگزار شود در مورد آنها صحبت خواهم کرد.

کد خبر 6089413

دیگر خبرها

  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • اجرای طرح خانواده میزبان در فارس