Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@21:29:24 GMT

وقوع جرائم خشن در بوشهر ۸درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۷۰۶۹

وقوع جرائم خشن در بوشهر ۸درصد کاهش یافت

ایسنا/بوشهر رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: در  ۱۰ ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال با کاهش ۸ درصدی وقوع جرائم خشن در این استان روبه‌رو هستیم.

سرهنگ کارآگاه جوشن سهرابی اظهار کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و دوایر تجسس و با بهره‌گیری از ظرفیت مشارکت شهروندان و با وقت‌گذاری و تلاش مضاعف و اقدامات اطلاعاتی و علمی، در  ۱۰ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال با کاهش ۸ درصدی وقوع جرائم خشن روبه‌رو هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی وقوع سرقت مسلحانه در ۱۰ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۹، گفت: دستیابی نسبت کشف به وقوع ۱۰۱  درصد در سرقت به عنف  دست‌یابی به نسبت کشف به وقوع ۱۵۸ درصد در جرم خشن قتل با کشف تعداد ۱۲ فقره قتل معوق و کاهش ۲۱  درصدی این جرم امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال و دست‌یابی به نسبت کشف به وقوع ۹۴  درصد در مجموع جرایم سرقت از دیگر دستاوردها امسال  بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر تصریح کرد: با تلاش کاراگاهان پلیس، نسبت کشف به وقوع کلاهبرداری در ۱۰ ماهه سال جاری ۹۱ درصد و در جرم جعل نسبت کشف به وقوع میزان ۹۵ درصد بدست آمده و وقوع جرم جعل امسال کاهش ۴ درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال داشته است.

سهرابی با اشاره به تلاش شبانه روزی پلیس برای  کاهش جرائم سرقت‌های خشن و خرد در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که با کار هدفمند و مؤثر ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی و دوایر تجسس در دستور کار قرار دارد، افزود: در این راستا از ابتدای سال جاری تعداد ۱۱۸  باند مجرمانه در جرایم سرقت شناسایی و منهدم شده که این امر باعث دستگیری ۳۶۱ سارق و ۱۷۵  نفر خریدار اموال مسروقه، کشف ۱۲۴۴  فقره انواع سرقت شده و خروجی این تلاش‌ها  کاهش میزان سه  درصدی وقوع مجموع جرایم سرقت امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر تأکید کرد: این توفیقات حاصل همکاری شهروندان فهیم استان و توجه به توصیه‌های ایمنی پلیس در اقدامات پیشپیرانه از سرقت بوده است.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جرائم خشن امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال نسبت کشف به وقوع پلیس آگاهی سال جاری ۱۰ ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور | عملیات امدادی در این استان‌ها ادامه دارد

به گزارش همشهری آنلاین، بابک محمودی با اشاره به هشدار چند روز پیش سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های شدید در اکثر استان‌های کشور گفـت: به دنبال این هشدار سازمان امداد و نجات امدادگران خود را به حالت آماده باش درآورد که این آماده‌باش همچنان و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه از صبح امروز در هفت استان بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کرمان، همدان، خوزستان و اصفهان شاهد بارش شدید باران و آبگرفتگی بودیم، گفت: از میان این هفت استان تاکنون در مناطقی از چهار استان عملیات امدادی انجام شد که همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: بر این اساس در استان خوزستان با آبگرفتگی در مناطقی از شهرستان‌های دزفول، لالی و آغاجاری مواجه هستیم و امدادرسانی در این مناطق توسط تیم‌های امدادی در حال انجام است. در استان بوشهر نیز آبگرفتگی در مناطقی از شهرستان‌های دیلم، کنگان، گناوه، جم و دشتی گزارش شده که امدادرسانی در دیلم و گناوه که شدت حادثه بیشتر بوده، در حال انجام است.

محمودی افزود: همچنین در استان‌های اصفهان و فارس نیز امدادرسانی در شاهین شهر، سپیدان، فسا و بختگان ادامه دارد. گزارش نهایی از اقدامات انجام شده اعلام خواهد شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به وضعیت بارش‌ها در کشور از شهروندان و مسافران خواست که از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با سامانه ۱۱۲ ندای امداد و نجات هلال‌احمر تماس بگیرند.

کد خبر 848939 منبع: ایسنا برچسب‌ها سيل استان بوشهر استان همدان خبر مهم آب و هوا - ایران هلال احمر استان‌ کرمان حوادث ایران

دیگر خبرها

  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا/ واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم پزشکی در مقایسه با بخش اجتماعی بالاتر است
  • بهادری جهرمی: رشد تجارت خارجی فروردین، ۴۸ درصد مدت مشابه سال قبل است
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور | عملیات امدادی در این استان‌ها ادامه دارد
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرایم و برخورد قاطع با سرقت
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرائم و برخورد قاطع با سرقت
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند
  • پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب