Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسعلی علی‌خاصی، فرماندار خوانسار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوانسار، اظهار کرد: با مروری بر اتفاقات دوران دفاع مقدس، ۲۵ دی ماه سالروز به شهادت رسیدن ۲۵ تن از شهدای شهرستان خوانسار در عملیات کربلای ۵ و برگ زرینی از غیرت و حماسه‌آفرینی مردم خوانسار در تاریخ دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه دوران پیروزی انقلاب و رشادت‌های رزمندگان در دفاع مقدس هیچ‌گاه نباید به فراموشی سپرده شود، افزود: کارگزاران نظام باید به جایگاه این دوران اهمیت دهند و اجرای برنامه‌های دهه فجر متناسب با ذائقه نوجوانان و جوانان تدوین و برنامه‌ریزی شود تا این دوران طلایی در ذهن آنان ماندگار بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌خاصی به برپایی نماز جماعت در ادارات تأکید و از مدیران ادارات شهرستان خواست: در انتصاب‌ها از نیروهای متخصص و جوان استفاده کنند تا فضا برای پیشرفت آنان در حوزه مدیریت کشور فراهم شود.

فرماندار خوانسار با اشاره به قطعی برق در پی بارش برف در شهرستان خوانسار، گفت: به دلیل فشار کاری از ادارات برق گلپایگان، تیران و نجف‌آباد نیروی کمکی گرفته شد تا موفق به وصل برق در تمام نقاط شهرستان شویم.

وی ادامه داد: استراتژی دیجیتال در خوانسار برقرار نیست و باید همه شرایط برای این امر مهم فراهم شود تا با مشکلات کمتری روبه رو باشیم.

علی‌خاصی همچنین بیان کرد: در عملیات برف‌روبی و سایر مشکلات ناشی از بارش برف در شهرستان، شاهد تلاش همه دستگاه‌های مربوطه بودیم و زیبنده نیست در فضای مجازی انتقاد غیرمنصفانه شود.

فرماندار خوانسار، پروژه تصفیه خانه آب و همچنین فاضلاب شهری خوانسار را مهم دانست و مطرح کرد: دو سال است که پیمانکار پروژه ساخت تصفیه‌خانه را تعطیل کرده بود که با پیگیری‌ در استان و دعوت از مدیر آبفای استان قرار شد پیمانکار شروع به کار کند.

وی با اشاره به اینکه با تشکیل کارگروه‌های مردم‌نهاد به سمت ایجاد هیأت اندیشه‌ورز مدنظر مقام معظم رهبری حرکت خواهیم کرد، خاطرنشان کرد:  مدیر ادارات خوانسار حق تعطیلی پروژه خرد و کلان را بدون مشورت و ارائه مستندات به بنده ندارند و در صورت کوتاهی مسؤولان، خودم رأسا اقدام خواهم کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ح/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت خانه عالم روستای کرچ در بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ بخشدار بخش کرچمبوی بویین میاندشت در آغاز ساخت این خانه عالم گفت:خانه عالم روستای کرچ در زمینی به مساحت ۱۲۶وزیربنای ۸۵ تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.
حسن بهارلو افزود:زمین بنا را بنیاد مسکن رایگان واگذار کرده وبرای ساخت آن ۱۰میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در مرحله نخست ۳میلیارد ریال آن تامین شده است.
روستای کرچ در ۱۸۰ کیلومتری غرب اصفهان و ۲۰ کیلومتری شمال غرب بویین میاندشت ودر بخش کرچمبوی شمالی واقع شده است وبیش از ۳۶۰ نفر جمعیت دارد.

دیگر خبرها

  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • تصفیه خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • آغاز ساخت خانه عالم روستای کرچ در بویین میاندشت
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • آغاز عملیات ارتقای تصفیه خانه آب رامسر
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • طرح ارتقای تصفیه خانه آب رامسر آغاز شد