Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل محبی پور، ظهرچهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران زرین دشت با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران نظم نظام سلطه را که مردم در آن جایگاهی نداشتند به هم ریخت.

وی با بیان اگر در نظام اسلامی تفکر انقلابی و دینی حاکم نباشد سلطه گران بر آن چیره می شوند، افزود: کشورهای سلطه گر ابزار دست شیطانند و همین قدرت شیطانی در مقابل انقلاب اسلامی زانو زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس بر لزوم عرضه گام دوم انقلاب بعنوان الگوی انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: اهداف جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب بر قلب مردم جهان خواهد نشست که یکی از وظایف جمهوری اسلامی زمینه سازی برای حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) است.

محبی پور در بخش دیگری از سخنان خود خدمت صادقانه بدون ریا را لازمه کار مدیران دانست و ابراز کرد: حضور میدانی مسئولان در بین مردم باعث ماندگاری نام آنان و مایه امید افزایی در میان مردم می شود.

او ابراز امیدواری کرد: امید می رود که این الگوی رفتاری در بین مدیران و مسئولان اجرایی نهادینه شود و با ایجاد وحدت و همدلی زمینه توسعه همه جانبه در استان فراهم گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس ادامه داد: شهرستان زرین دشت از ظرفیت های فراوانی برخوردار است که باید با انتظام بخشی در فعالیت ها، سند چشم انداز توسعه این شهرستان تدوین شود.

محبی پور بیان داشت: در شان این شهرستان نیست که پس از سال ها استقلال از شهرستان داراب از لحاظ منظر شهری در حد یک روستای بزرگ شده باشد.

او اضافه کرد: باید سرمایه گذاران بخش خصوصی را با دلایل منطقی اقناع کرد تا در زمینه سرمایه گذاری مشارکت کنند.

این مقام مسئول سامان بخشی به امور راه های مواصلاتی زرین دشت، مشارکت در طرح های توسعه ای توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی را مهمترین اقداماتی دانست که در جهت رونق این شهرستان باید عملیاتی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس ظرفیت های و قابلیت های شهرستان زرین دشت را خوب توصیف کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت های این منطقه می توان زرین دشت را بعنوان یک الگو در جنوب فارس معرفی کرد.

استفاده از ظرفیت جریان انقلابی در مدیریت توسعه ای از دیگر نکاتی بود که معاون سیاسی استاندار فارس به آن تاکید کرد و ادامه داد: همه مسئولان ادارات و در راس آن فرماندار این شهرستان باید دغدغه خدمت به مردم داشته باشند و در این راستا از تفکر جریان انقلابی بهره بگیرند تا مردم رنج کشیده زرین دشت حلاوت و شیرینی خدمت در دولت سیزدهم را بچشند.

محبی پور بیان کرد: به استعداد های جوانان انقلابی میدان بدهید تا در آینده از فرزندان همین منطقه نمایندگان مجلس، فرماندار و دیگر مدیران کل پرورش پیدا کنند.

او به مسائل و آسیب های اجتماعی این شهرستان نیز گریزی زد و گفت: آسیب های اجتماعی این شهرستان در شان زرین دشت نیست و باید اصالت این شهرستان با حفظ عفت و پاکدامنی، امنیت اجتماعی صیانت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان زرین دشت به مرکزیت حاجی آباد با دو بخش مرکزی و ایزدخواست با جمعیتی افزون بر ۷۰ هزار نفر در ۲۷۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز مرکز استان فارس قرار گرفته است.

کد خبر 5409517

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری فارس مراسم تودیع و معارفه شهرستان زرین دشت بوشهر ویروس کرونا بارش برف دهه فجر برف و کولاک کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا سیل کرمان برف روبی برف و یخبندان اردبیل تعطیلی مدارس معاون سیاسی زرین دشت محبی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز  بسیج سازندگی گفت: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی از شاخصه‌های برجسته‌ی «سازمان بسیج سازندگی» است.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام "بسیج سازندگی" از نهاد‌های روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته‌ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ‌تر از گذشته تداوم یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طالبان: ماجرای بدخشان حل‌وفصل شد
  • سازمان تامین اجتماعی در تحقق شعار سال نقش کلیدی دارد
  • خسارت ۴۹۰ میلیارد تومانی سیل به بخش دُرُح سربیشه
  • جامعه‌شناختی تفکرات اجتماعی
  • کارفرهنگی درمساله حجاب ضروری است
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد