Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@04:33:12 GMT

خیز اُمیکرون اعتکاف را لغو می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۷۳۶۵

خبرگزاری آریا-ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا به دلیل روند افزایش مبتلایان به این بیماری به خصوص از نوع اُ میکرون، نسبت به برگزاری مراسم معنوی کرونا در هفته آینده تصمیم‌گیری خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا،  همزمان با درپیش بودن ایام‌البیض ماه رجب امسال که مصادف با 26 تا 28 بهمن‌ (سه‌شنبه تا پنجشنبه) است، بسیاری از دلدادگان و مومنان پیگیر برگزاری مراسم اعتکاف باتوجه به شرایط کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازگشایی‌های این روزهای کشور این امید را در دل مردم ایجاد کرده است تا امسال فرصت برگزاری مراسم معنوی اعتکاف را داشته باشند.
در برخی از استان‌ها همچون قم و حتی تهران برخی از مساجد و دانشگاه‌ها فراخوان‌هایی برای ثبت‌نام علاقه‌مندان اعتکاف ارائه کردند. روند برگزاری اعتکاف در سطح کشور به صورت مردمی است، اما در سال‌های اخیر و شرایط کرونایی کشور سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان متولی برنامه‌های دینی با ستاد کرونا برای برپایی همچنین مجالسی مرتبط است.
هنوز ابلاغیه‌ای از سوی این ستاد در خصوص برگزاری اعتکاف به این سازمان نرسیده است و مسئولان این سازمان نیز پیگیری‌هایی داشته‌اند که ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا اعلام داشته است باتوجه به افزایش ابتلا به ویروس کرونا از نوع اُ میکرون برگزاری مراسم کرونا را در جلسات هفته آتی خود بررسی خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ا میکرون برگزاری مراسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری گرامیداشت روز معلم در بخش شمیل بندرعباس

سرهنگ حمید ماندگاری فرمانده ناحیه سپاه بندرعباس گفت: این مراسم با حضور معلم‌هایی از ۴۰ روستای بخش شمیل در مدرسه شبانه روزی امام رضا (ع) شمیل برگزار شد.

سرهنگ  ماندگاری افزود: معلم‌ها سنگربان و پشتیبان محکم این انقلاب هستند و این حقیقت همیشه ماندگار برکسی پوشیده نیست.

در پایان این مراسم از معلم‌های سراسر بخش شمیل قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • مراسم کومسای هورامان لغو شد
  • ۶ هزار نفر به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک می کنند
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • برگزاری گرامیداشت روز معلم در بخش شمیل بندرعباس
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس