Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: برای پنجشنبه شب و جمعه، هفتم و هشتم بهمن ماه، وزش باد نسبتا شدید تا شدید در استان پیش‌بینی می‌شود که در برخی مناطق این وزش باد با پدیده گرد و غبار هم همراه خواهد شد.

زهرا آهنگرزاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: وضعیت جوی استان تا فردا صبح پایدار است اما از بعد از ظهر فردا نفوذ امواج ناپایدار به استان را تا اوایل هفته آینده شاهد خواهیم بود که نتیجه آن افزایش تدریجی ابر و سرعت وزش باد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزش باد در سامانه جوی جدید در مشهد بین ۴۵ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

وی افزود: همراه با وزش باد افزایش ابر و بارش پراکنده باران و برف را هم برای استان پیش‌بینی می‌شود که این بارش‌ها اکثرا در شمال و شمال غرب استان رخ خواهد داد.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی عنوان کرد: تا اوایل روز جمعه روند افزایش دما ادامه خواهد یافت اما پس از آن و تا صبح روز یکشنبه، ۱۰ بهمن، این روند کاهشی خواهد شد.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته شهر ریوش با هشت درجه زیر صفر و شهر مشهد با حداکثر دمای ۱۵ درجه سردترین و گرمترین نقاط استان بوده است. بیشترین سرعت باد نیز در فریمان با ۳۶ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هواشناسي خراسان رضوی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در قم

مهران حیدری،مدیرکل هواشناسی قم، با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی گفت: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، روز دوشنبه آسمان نیمه‌ابری تا ابری در برخی ساعات بارش باران، وزش باد نسبتا شدید و احتمال گردوخاک پیش‌بینی می‌شود که سمت باد غربی و سرعت باد بین ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت است.

وی ادامه داد: روز سه‌شنبه نیز آسمان قسمتی ابری در برخی ساعات با افزایش ابر همراه خواهد شد؛ در برخی انتظار مناطق رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و گردوخاک داریم.

به گفته حیدری، سرعت وزش باد در روز سه‌شنبه بین ۶۰ تا ۷۵ کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، سردترین نقطه استان بخش کهک با دمای ۱۲.۵ و گرم‌ترین نقطه نیز کوه سفید با دمای ۲۹.۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • میانگین بارش در خراسان شمالی ۸۲ درصد افزایش پیدا کرده است
  • پیش بینی رگبار پراکنده باران در یزد
  • پیش‌بینی بارش باران در قم
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان
  • ۴ شهرستان خراسان رضوی دچار سیلاب و آبگرفتگی شد
  • بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • وزش باد شدید در اکثر نقاط استان کرمان
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت