Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@00:25:27 GMT

رد شکایت مس رفسنجان از استقلال

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۸۱۸۴

رد شکایت مس رفسنجان از استقلال

دو بازیکن از تیم‌های نفت مسجدسلیمان و شهرخودرو مشهد با محرومیت انضباطی مواجه شدند.

به گزارش "ورزش سه"، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را به شرح زیر صادر کرد:

 

* باتوجه به شکایت باشگاه مس رفسنجان از باشگاه استقلال درباره استفاده از بازیکن غیرمجاز به نام‌های سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در مسابقه هجدهم دی‌ماه، نظر به اینکه شاکی علی‌رغم ابلاغ اخطار رفع نقص نسبت به پرداخت هزینه دادرسی در مهلت قانونی اقدام نکرده است، صرف نظر از صحت و سقم موضوع قرار رد دعوی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

* در دیدار دو تیم نساجی مازندران و نفت مسجدسلیمان که در تاریخ ۸ دی‌ماه برگزار شد، باشگاه نفت مسجدسلیمان به دلیل سورفتار تیمی به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین حمزه حدادی بابادی بازیکن این تیم به دلیل بدرفتاری مقابل مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراج شد به یک جلسه محرومیت از مسابقه رسمی در لیگ برتر و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال محکوم شد.
 

* در دیدار دو تیم پیکان تهران و شهرخودرو مشهد که در تاریخ ۸ دی‌ماه برگزار شد، مجید محافظت‌کار، مربی تیم پیکان به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراج شد به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال محکوم شد.
 

* صادق صادقی، بازیکن تیم شهرخودرو مشهد به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه و اعضای تیم حریف که منجر به اخراج شد به یک جلسه محرومیت و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال محکوم شد.

پدیده مشهد کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال نفت مسجد سلیمان مس رفسنجان استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده مشهد کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال نفت مسجد سلیمان مس رفسنجان استقلال تهران میلیون ریال محکوم شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۸۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا این هفته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید قرار گرفت و با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد تا یک هفته بسیار دشوار را پشت سر گذاشته باشد.

این نتیجه در حالی برای شاگردان ژاوی رقم خورد که آنها معتقد بودند گل سالمی که لامین یامال به ثمر رسانده و از روی خط دروازه عبور کرده بود به اشتباه از سوی داور وسط و کمک داور ویدیویی اعلام نشده است. آنها همچنین به پنالتی اعلام شده در سر برخورد کوبارسی با واسکز اعتراض داشتند.

با این حال لالیگا اعلام کرد که داوری این دیدار مشکل خاصی نداشته و نمره قبولی را گرفته است و همین موضوع باعث عصبانیت مدیران بارسا شد و حالا RAC1 خبر داده است که آنها تصمیم‌شان را برای شکایت رسمی از اتفاقاتی که در جریان الکلاسیکو رخ داد گرفته‌اند.

مدیران بارسا با این شکایت در واقع از کمیته داوران خواسته‌اند که تمامی تصاویر و همچنین فایل‌های صوتی صحبت‌های مطرح شده بین داوران و همچنین کمک داور ویدیویی را در اختیار آنها قرار دهد.

دیگر خبرها

  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد