Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی این رقابت ها توانسته بود کامبوج را شکست دهد  اما در مرحله نیمه نهایی جام ملت ها دوباره حریف کامبوج شدیم و آنها در تایلند برای جبران شکست بازی قبل مقابل ایران صف‌آرایی کردند.
بازی با حملات تند و تیز کامبوجی ها همراه بود و بازیکنان تیم ملی هنوز خودشان را در زمین پیدا نکرده بودند که گل اول را دریافت کردیم و عقب افتادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران در دقیقه ۱۳ گل خورد اما زنده یاد صفر ایرانپاک توانست در دقیقه هجدهم بازی را به تساوی بکشاند.

اما اتفاق اصلی در نیمه دوم رقم خورد. جایی که دو تیم بازی برابری را از خود به نمایش گذاشته و مرتبا دروازه یکدیگر را تهدید می‌کردند. در اوایل نیمه دوم ایران صاحب یک ضربه پنالتی شد. بازی  یک بر یک مساوی بود و درست در لحظاتی که مربیان در حال تصمیم گیری برای انتخاب پنالتی زن ایران بودند، زنده یاد ناصر حجازی از درون دروازه فریاد کشید که من می خواهم پنالتی را بزنم.

 او حدود ۱۰۰ متر از دروازه ایران با سرعت و شتاب خودش را به دروازه کامبوج رساند. توپ روی نقطه پنالتی کاشته شده بود و زنده یاد حجازی پس از اینکه با عجله و دوان دوان خودش را به توپ رساند بدون اینکه مکث کند بلافاصله اقدام به شوت زنی کرد که در عین ناباوری توپ از بالای دروازه سقف آسمان را شکافت و به بیرون رفت.

حجازی نیز بلافاصله دوباره دوان دوان ۱۰۰ متر به سمت دروازه ایران برگشت و درون دروازه جای گرفت! بازیکنان نیز همه از اینکه چنین پنالتی حساسی از دست رفته است شوکه شده بودند. البته حجازی یکی از پنالتی زن های خوب تیم ملی بود و در تمرینات پنالتی های بسیار قشنگی میزد اما در آن لحظه عجولانه تصمیم گرفت و اقدام به شوتزنی کرد که پنالتی از دست رفت.

خوشبختانه چند دقیقه بعد قلیچ خانی گل دوم ایران را وارد دروازه کامبوج کرد تا با نتیجه دو بر یک دوباره حریف  را شکست دهیم و راهی فینال جام ملت‌های آسیا شویم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی ناصر حجازی تیم ملی ناصر حجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۸۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برای دیدار روز چهارشنبه مقابل تراکتور تبریز آماده می‌شود که گلر اصلی این تیم اجازه همراهی آبی‌ها را ندارد.

سید حسین حسینی که در این فصل عملکردی فوق العاده درون دروازه استقلال داشته به دلیل محرومیت انضباطی ناشی از مصاحبه پس از بازی برابر شمس آذر در حساس‌ترین بازی استقلال در نیم فصل دوم غایب خواهد بود.

با این حال حسینی این روز‌ها تمرینات خود را در کمپ حجازی پا به پای سایر بازیکنان استقلال دنبال می‌کند و امیدوار است با پایان محرومیت از بازی هفته بیست و ششم دوباره درون دروازه تیمش قرار بگیرد.

او که در روز‌های گذشته حمایت ویژه‌ای از گلر دوم تیمش داشته، سعی کرده با روحیه دادن به این دروازه‌بان جوان، انگیزه او برای نگه داشتن استقلال به عنوان شانس اصلی قهرمانی را حفظ کند و از سوی دیگر خودش هم تلاش می‌کند این محرومیت بدموقع را به دست فراموشی سپرده و تمرکزش را برای ادامه فصل حفظ کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • قول شهردار به خطیر: کمپ حجازی مجهز می‌شود
  • ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران
  • خالدآبادی پس از ۳۱۶ روز درون دروازه استقلال!
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • پیشنهاد اغواکننده به اسطوره فوتسال ایران برای تبلیغ برنج!
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود