Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-05@21:29:45 GMT

آموزش استیکینگ (stkaing)کازماس (Cosmos)

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۸۲۸۶

‍‍‍‍‍‍

1. آموزش استیکینگ کازماس در صرافی بایننس:   2. آموزش استیکینگ کازماس در تراست ولت: 3. آموزش استیکینگ کازماس در کیف پول اتمیک (Atomic Wallet): سخن آخر:

اقتصاد آنلاین – حسین قطبی؛ اما این پروژه علاوه بر مزایا و کاربردهای زیادی که دارد، از جمله؛ پشتیبانی از قرارداد‌های هوشمند، امنیت، سرعت و مقیاس‌پذیری بالا، سازگار با حوزه DeFi و ایجاد پل بلاکچینی موسوم به "اینترنت بلاکچین‌ها"، دارای معایبی نیز است که اصلی‌ترین آن‌ها مشکلات مربوط به استیکینگ در شبکه‌ی این رمزارز است، به طوری که استیک آن  به سه هفته زمان نیاز دارد که ممکن است باعث از دست رفتن کوین‌های قفل شده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین کاربرانی که قصد استیک رمزارز کازماس را دارند، باید توجه داشته باشند که برداشت وجوه ناشی از استیکینگ ATOM به عنوان پاداش، 21 روز زمان می‌برد.

 

در این آموزش قصد داریم، به طور مختصر چند حالت مختلف از استیک رمزارز کازماس را معرفی کنیم:

1. آموزش استیکینگ کازماس در صرافی بایننس:

 

برای استیک رمزارز ATOM در بزرگ‌ترین صرافی حوزه رمزارزها، باید طبق مراحل زیر اقدام کرد:

در ابتدا باید یک حساب کاربری در صرافی بایننس بسازید، سپس وارد حساب خود شده و از قسمت "Binance Earn" وارد بخش "Locked Staking" شوید. حال از بین رمزارزهای موجود روی "Cosmos (ATOM) Staking" کلیک کنید. سپس با خرید این رمزارز و یا انتقال آن از دیگر کیف پول‌ها به ولت بایننس، می‌توانید شروع به دریافت پاداش حاصل از استیک ATOMهای خود کنید.

 

  2. آموزش استیکینگ کازماس در تراست ولت:

کازماس را در کیف پول تراست ولت هم می‌‌توان برای دریافت پاداش روزانه، استیک کرد. برای این موضوع طبق مراحل زیر باید پیش بروید:

در ابتدا مراحل انتقال یا خرید این رمزارز را در کیف پول تراست انجام دهید، سپس آن  را انتخاب کنید و روی گزینه “More” کلیک کنید.

 

مراحل بعدی به صورت زیر است:

انتخاب گزینه‌ی “Staking”.

انتخاب اعتبارسنج یا “Validator” مناسب و نهایی کردن استیک.

بعد از استیک کردن کازماس در تراست، سود روزانه به کیف پول شما انتقال داده می‌شود و می‌توانید از آن بهره ببرید

3. آموزش استیکینگ کازماس در کیف پول اتمیک (Atomic Wallet):

برای استیک کازماس Cosmos در کیف پول اتمیک، مراحل زیر را دنبال کنید:

در ابتدا این کیف پول آنلاین و غیر‌متمرکز را دانلود و نصب کنید. (کیف پول اتمیک در نسخه‌های دسکتاپ، اندروید و IOS موجود است). سپس به اندازه‌ای که از این رمزارز می‌خواهید استیک کنید را خریده و ذخیره کنید. از منوی داخل کیف پول گزینه “Staking” را پیدا کنید سپس از بین ارزهای نمایش داده شده، ارز ATOM را انتخاب کرده و طبق مراحل نمایش داده شده در تصاویر زیر ادامه دهید. درنتیجه پاداش کازماس استیک شده‌ خود را دریافت خواهید کرد.

 

سخن آخر:

همان‌طور که در ابتدای این مقاله ذکر شد، ارز کازماس با توجه به محبوبیتی که دارد، راه‌های مختلفی برای استیکینگ آن نیز وجود دارد. به طور مثال علاوه بر موارد گفته شده در متن بالا، این رمز‌ارز در کیف پول سخت‌افزاری لجر، کیف پول Guarda، صرافی کوین بیس نیز قابلیت استیک را دارد.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد بیت کوین ارز دیجیتال رمز ارز تتر معاملات رمز ارز اتریم استیکینگ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط بیت کوین امسال ۱۰۰ هزار دلاری می‌ شود؟ هشدار صندوق پول به کشور السالوادور برای کنار گذاشتن بیت کوین روند نزولی بیت کوین کجا به پایان می‌ رسد؟ بایننس اسپانسر تیم ملی آرژانتین می‌ شود راه‌ اندازی بخش بلاکچین توسط گوگل سقوط ۱۳۰ میلیارد دلاری ارزش بازار ارزهای مجازی در ۱ روز ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها نشانه‌ هایی که می‌گوید شما به اندازه کافی نمی خوابید آموزش استیکینگ (stkaing)کازماس (Cosmos) استیضاح "فاطمی امین" و "عبدالملکی" به بیش از ۳۰ امضا رسید بعد از صدور قرار بازداشت وضعیت متهم را پیگیری کنید آپارتمان‌ های منطقه کوهستانی تهران چه قیمتی دارند؟ تا اسفند تولید نفت به رقم پیش از تحریم باز می گردد ارزش سهام عدالت من (۶ بهمن ماه) واردات یک میلیارد دلار گوشی لوکس با وجود تنگناهای ارزی‌‌ بانک ملت روی سکوی دوم شرکت های برتر ایران ایستاد گمرک در رجیستری تلفن همراه کوتاهی کرده است بعد از هندی ها، ازبک ها هم به پروژه های توسعه چابهار وارد می شوند فاصله تورمی دهک ها بیشتر شد واکسن کرونا جلوی ابتلا به این بیماری را نمی گیرد قیمت ۱۰ رمزارز برتر بازار (۶ بهمن) وضعیت بانک آینده بحرانی است پیش بینی بورس هفته آینده / دست دولت و مجلس در یک کاسه است؟ قیمت پژو ۲۰۶ (جدول) درمان سینوزیت با این روش بیشترین تورم به کهگیلویه و بویراحمد رسید کدام محله‌ های تهران آگهی اجاره آپارتمان مناسب مجرد بیشتری دارند؟ تاثیر پیاده روی بر مغز انسان پروازهای تجاری مستقیم ایران و قزاقستان افزایش می یابد سنگباران کارکنان گمرک از سوی قاچاقچیان روشی برای درمان آنفلوآنزای کودکان در خانه! قابلیت های NFT در راه یوتیوب توضیحات بانک دی در مورد دادنامه دیوان عدالت اداری درخواست توییتر از کاربران برای حذف میلیون ها توییت نامه بورسی مخبر منتشر شد + عکس نیروگاه های مازوت سوز تعطیل نمی شود توضیح فدراسیون درباره جشن صعود و حضور آزمون گزارش عراقی‌ ها از نحوه حضور تماشاگران تور استانبول چند؟ ( جدول ) تغییرات اساسی در پرداخت یارانه دارو چند ورزش ساده برای جلوگیری از پیرچشمی برف ترکیه را فلج کرد! + عکس چالش رییسی با حداقل دستمزد سال آینده مبتلایان اومیکرون سابقه ابتلا به کرونا داشته اند؟ روش محاسبه قبض برق در فصل های مختلف وضعیت نارنجی کرونا در تربت حیدریه کنکور ۱۴۰۲ چه تغییراتی دارد؟ خاندوزی مصوبات بورسی را تشریح کرد + فیلم در حاشیه صنعت خودرو چه می‌ گذرد؟ شرط جدید دولت برای پیش فروش خودرو آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۱۱/۶) تقاضا در بازار طلا افزایش یافت بورسی ها در تدارک «تجمع» دیگری هستند؟ قطر نمی‌تواند جای خالی روسیه در بازار گاز اروپا را پر کند اقبال ۱۰۰میلیاردی سهامداران حقیقی به شیمیایی‌ ها در بورس قیمت لنت ترمز پراید (جدول) پیش‌بینی فروپاشی امپراتوری اقتصاد آمریکا DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیت کوین ارز دیجیتال رمز ارز تتر معاملات رمز ارز کیف پول بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی فارس گفت: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش، در شهرستان‌های شیراز، اقلید، جهرم، داراب، فسا، فیروزآباد، لار، لامرد، مرودشت، ممسنی و کازرون برگزار می‌شود.
سیامک کریمی افزود: در استان فارس ۲۶ هزار و ۷۳۸ نفرداوطلب این آزمون شدند، که ۵ هزار و ۳۴۳ نفر آقا و ۲۱ هزار و ۳۹۶ نفر خانم هستند.
به گفته او: فارس از نظر تعداد شرکت کنندگان رتبه دوم کشور را بعد از خراسان رضوی دارد.
نتایج این آزمون از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • همایش آموزش متمرکز حج به زائران مازندران
  • نتایج کنکور تربیت معلم آخر اردیبهشت اعلام می‌شود
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • مسن‌ترین معلم ایران درگذشت
  • مدرسه‌ای با یک معلم و یک دانش آموز
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون پرورش استخدامی آموزش و پرورش
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در فارس
  • آموزش سواد محیط زیستی به کودکان