Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احسان حاج صفی هافبک و مدافع تیم ملی فوتبال ایران که در باشگاه آ. اک یونان بازی می‌کند، باوجود دعوت به تیم ملی نتوانست به ایران بیاید.

مثبت شدن تست کرونای حاج صفی در یونان باعث شد تا او هم در کنار احمد نورالهی، سردار آزمون و مجید حسینی معادلات لیست تیم ملی برای بازی با عراق و امارات را بر هم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که انتظار می‌رفت حاج صفی به دلیل ابتلا به کرونا دو بازی تیم ملی برابر عراق و امارات را از دست بدهد، نتیجه آخرین تست این ملی پوش منفی شد.

سایت enwsi یونان با اعلام این خبر نوشت: «مدافع چپ آاک پس از انجام تست کرونا که منفی اعلام شد، راهی ایران شد تا به تیم ملی خود بپیوندد. از همان لحظه اعلام منفی تست کرونا، فدراسیون ایران با ارسال نامه‌ای جدید از آاک درخواست کرد که این بازیکن برای دو دیداری که باید انجام دهد (بازی با عراق و امارات) به ایران سفر کند.

یادآوری می‌کنیم که حاجی صفی دیروز تمام تلاش خود را کرد تا برای انجام آزمایش به مرکز تشخیصی مراجعه کند. علیرغم اینکه او روز دوشنبه هم با سایر نفرات تست داده بود.»

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۸ فردا پنجشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف عراق می‌رود.

پیش از این هم اعلام شده بود تست سوم سردار آزمون مهاجم تیم ملی کشورمان هم منفی شده است.

کد خبر 5409613

منبع: مهر

کلیدواژه: احسان حاج صفی ویروس کرونا تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال آاک یونان تیم ملی فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران سردار آزمون تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی فوتبال زنان ایران هندبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر ویروس کرونا فوتبال زنان جام ملتهای آسیا تکواندو حاج صفی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۸۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان از ساعت ۱۷:۰۰ امروز آغاز و از سایت آپارات و آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های دورتموند و لایپزیگ امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز دورتموند و لایپزیگ

بوندس‌لیگا آلمان (لایپزیگ - دورتموند) ساعت ۱۷:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 748350

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۷ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • دیدگاه مکاتب فلسفه یونانی درباره سعادت انسان
  • استعلام مهم تراکتور منفی شد