Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته وضعیت بازیکنان چند رای صادره خود را منتشر کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به این شرح است:
پیرو شکایت محمد مشایخ از باشگاه نفت مسجد سلیمان به دلیل مطالبه وجه یک میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون ریالی، این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و سی میلیون ریال محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا خانزاده از باشگاه تراکتور بابت مطالبه یازده میلیارد ریالی شکایت کرد و این باشگاه به پرداخت هشت میلیارد و هشتصد و هشتاد میلیون ریال محکوم شد.

پیرو شکایت غلامحسین کریم پور از باشگاه ماشین سازی تبریز بابت مطالبه چهارصد و هشتاد میلیون ریالی، این باشگاه به پرداخت مبلغ مورد مطالبه محکوم شد.
همچنین شکایت اصغر اعتباری از باشگاه ماشین سازی تبریز منجر به محکومیت باشگاه به پراخت دو میلیارد ریال معادل کل مبلغ مورد مطالبه بازیکن شد.
مهدی جعفرپور نیز شکایتی بابت مطالبه هفتصد و پنجاه میلیون ریال از ماشین سازی تبریز کرد که طبق رای کمیته وضعیت بازیکنان این باشگاه به پرداخت چهارصد و چهل و دو میلیون ریال محکم شد.
باشگاه ماشین سازی باید مبلغ سیصد میلیون ریال نیز پیرو شکایت اسماعیل بالائی به وی بپردازد.

با شکایت امیرحسین فشنگچی از باشگاه هوادار بابت مطالبه چهار میلیارد و یکصد میلیون ریالی، کمیته وضعیت بازیکنان باتوجه به اعلام طرفین مبنی بر توافق، قرار رد دعوی صادر کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه به پرداخت وضعیت بازیکنان میلیون ریال بابت مطالبه ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قشلاقی گفت: پرونده ۳۹۴ هزار و ۶۷۲ کیلوگرم عرضه خارج از شبکه آرد به ارزش ۲۳ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کردکوی رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر الزام توزیع آرد در شبکه رسمی، واحد متخلف را به پرداخت ۲۳۶ میلیارد و ۸۰۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

قشلاقی گفت: بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان کردکوی در بازرسی از کارخانه تولید آرد، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6091848

دیگر خبرها

  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز
  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»