Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را در خصوص چند بازیکن اعلام کرد که به شرح زیر است: پیرو شکایت محمد مشایخ از باشگاه نفت مسجد سلیمان به دلیل مطالبه وجه یک میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون ریالی، این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و سی میلیون ریال محکوم شد.

محمدرضا خانزاده از باشگاه تراکتور بابت مطالبه یازده میلیارد ریالی شکایت کرد و این باشگاه به پرداخت هشت میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرو شکایت غلامحسین کریم پور از باشگاه ماشین سازی تبریز بابت مطالبه ۴۸۰ میلیون ریالی، این باشگاه به پرداخت مبلغ مورد مطالبه محکوم شد. همچنین شکایت اصغر اعتباری از باشگاه ماشین سازی تبریز منجر به محکومیت باشگاه به پراخت دو میلیارد ریال معادل کل مبلغ مورد مطالبه بازیکن شد.

مهدی جعفرپور نیز شکایتی بابت مطالبه ۷۵۰ میلیون ریال از ماشین سازی تبریز کرد که طبق رای کمیته وضعیت بازیکنان این باشگاه به پرداخت ۴۴۲ میلیون ریال محکم شد. باشگاه ماشین سازی باید مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال نیز پیرو شکایت اسماعیل بالائی به وی بپردازد.

با شکایت امیرحسین فشنگچی از باشگاه هوادار بابت مطالبه ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی، کمیته وضعیت بازیکنان باتوجه به اعلام طرفین مبنی بر توافق، قرار رد دعوی صادر کرد.

منبع: فدراسیون فوتبال برچسب‌ها تراکتورسازی تبریز ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز ایرنا تراکتورسازی تبریز ایرنا باشگاه به پرداخت بابت مطالبه میلیون ریال ماشین سازی سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۸۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای جدید صادر شده از سوی کمیته تعیین وضعیت به شرح زیر است:

* در پی شکایت محمدعلی صفیا از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۴۸ میلیون و ۷۸۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت مهرشاد عنبری از باشگاه ایران خودرو، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۲۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۷۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵۲۵ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

کد خبر 6091873

دیگر خبرها

  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد