Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر چهارشنبه در جلسه برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهر اظهار داشت: فعالیت خودروهای شوتی یکی از معضلات مهم استان بوشهر است.

وی آئین‌نامه اجرایی برای ساماندهی کالا ته‌لنجی در دستور کار قرار گرفته که مشکلات این حوزه برطرف می‌شود، تصریح کرد: جابجایی کالاهای ته‌لنجی با خودروهای کوچک در سطح استان بوشهر آزاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر افزود: اکنون در برخی از گمرکات استان نیروی انتظامی مستقرشده که لازم است در همه گمرکات این استان پلیس برای نظارت در امر ورود و خروج کالا و پیشگیری از تخلف حضور داشته باشد.

محمدی زاده اظهار داشت: خودروها برای جابجایی کالا همراه ملوان و ته‌لنجی در سطح استان نباید به مقررات راهنمایی و رانندگی بی‌توجهی کنند چرا که با خودروها که خلاف مقررات راهنمایی و رانندگی اقدام می‌کنند برخورد می‌شود.

کد خبر 5409532

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد محمدی بوشهر استاندار بوشهر کالای قاچاق بوشهر ویروس کرونا بارش برف دهه فجر کرمانشاه برف و کولاک آمار کرونا برف روبی برف و یخبندان اردبیل واکسن کرونا تعطیلی مدارس عکس استانها سیل کرمان استان بوشهر ته لنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۹۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)

نیم قرن قبل، در ایران انواع گواهینامه از سه نوع به دو نوع کاهش یافت.   به گزارش اطلاعات آنلاین، نیم قرن پیش مسئولان به این نتیجه رسیدند که دو نوع گواهینامه پایه یک و دو برای رانندگی کفایت می‌کند.    روزنامه اطلاعات اول اسفند ۱۳۵۲ گزارشی از تغییر تقسیم بندی انواع گواهینامه رانندگی منتشر کرد.    همچنین در ادامه عکس‌هایی از اعمال قانون یک افسر راهنمایی رانندگی زن در خیابان‌های تهران نیم قرن پیش تماشا کنید.     کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • جابجایی بیش از ۷۴ هزار تن کالا از طریق خطوط آهن افغانستان
  • فرهنگ عبور صحیح از خیابان
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است