Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی فرمانداری تهران، عیسی فرهادی فرماندار تهران و فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا گفت:هم اکنون یک شهر در وضعیت قرمز کرونا و حدود هشت شهر در حال نارنجی به سر می برند و مابقی شهرها در وضعیت آبی و و زرد هستند.

وی افزود: با توجه به بازگشت رنگ قرمز و نارنجی به نقشه کشور و افزایش مراجعان مبتلایان به اومیکرون به مراکز درمانی هر لحظه امکان تغییر رنگ بندی و وضعیت شهرستان تهران محتمل بوده که ضمن نظارت های دستگاههای ذیربط همکاری شهروندان جهت رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون را می طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تهران ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی شهروندان، خواستار رعایت حداکثری پروتکل بهداشتی مانند ماسک، فاصله های اجتماعی و رعایت بهداشت شده، تا با واکسیناسیون بتوان این سویه جدید (اومیکرون) را شکست داد.

برچسب‌ها اومیکرون عیسی فرهادی محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اومیکرون عیسی فرهادی محدودیت های کرونا اومیکرون عیسی فرهادی محدودیت های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در صفحه اجتماعی خود نوشت؛
«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • ریزش سنگین ارز/احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری تقویت شد
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • احتمال بازگشت دلار به کانال ۶۱ هزارتومانی
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • احتمال بازگشت قیمت دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان چقدر است؟
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی