Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - لطف‌اله عمادعلی گفت: با توجه به ابلاغیه‌هایی که از طرف وزارت علوم آمده است، آموزش دانشجویان تحصیلات تکمیلی کاملا حضوری است البته این حضور نیز به صورت برنامه‌ریزی شده خواهد بود تا همه دانشجویان با هم حضور پیدا نکنند.

او در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌های درس‌های نظری دانشجویان کارشناسی می‌گوید:  درس‌های تئوری دانشجویان کارشناسی مانند سابق به صورت مجازی خواهد بود البته سعی می‌کنیم زمانی که دانشجویان برای درس‌های عملی در دانشگاه حضور دارند، کلاس‌های نظری را نیز حضوری برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مقام مسول  زمان آغاز نیم‌سال دوم ۱۶ بهمن‌ماه است و پیش‌بینی می‌شود آزمون‌های پایانی حضوری باشند.

عمادعلی گفت: با توجه به تاکید ستاد مقابله با کرونا بر رعایت فاصله دو متری در کلاس‌های درس و استفاده از نصف ظرفیت درخوابگاه‌ها، از قبل هم در خصوص ظرفیت خوابگاه مشکل داشتیم که مشکل با این وضعیت دوچندان می‌شود بنابراین فعلا نمی‌توانیم همه کلاس‌ها را حضوری کنیم.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کلاس حضوری دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر، در این جلسه گزارش پیگیری‌های پرونده مرحومه پرستو بخشی و تداوم آنها، اقدامات انجام شده برای حبس زدایی از جرایم پزشکی و وضعیت سامانه الکترونیک قضائی سازمان نظام پزشکی، بحث و بررسی شد.

همچنین در خصوص سامانه انتظامی تاکید شد که دسترسی افراد به سامانه پس از ثبت شکایت است و مراجعات حضوری بعدی شاکی و متشاکی کاهش خواهد یافت.

پیگیری انجام دیدار با رئیس قوه قضائیه، دادستان کل کشور و رئیس سازمان بازرسی کل کشور و ارائه حضوری درخواست‌ها از مصوبات این جلسه بود.

کد خبر 6089638 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • شوخی کرگر و آنری با کیت عبدو در مورد امکان حضور منچستریونایتد در لیگ کنفرانس اروپا / فیلم
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد