Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه بازی ایران با عراق، برخی کارمندان فدراسیون فوتبال مبتلا به کرونا شده اند و این نگرانی وجود دارد که ویروس اُمیکرون به کمپ تیم ملی هم سرایت کرده باشد

در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اُمیکرون غوغا می کند

به گزارش طرفداری، از فدراسیون فوتبال خبر می رسد اغلب کارمندان و مدیران فدراسیون به ویروس اُمیکرون مبتلا شده اند و این ویروس به سازمان لیگ هم سرایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود میرشاد ماجدی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال که همزمان رییس کمیته جوانان فدراسیون است نیز به دلیل ابتلا به این ویروس در محل کار خود حاضر نمی شود.

شرایط فدراسیون فوتبال در روزهایی که ایران باید میزبان عراق و امارات باشد به دلیل ویروس اُمیکرون به شدت بحرانی است و در این شرایط حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال نیز برای نظارت بازی استارلیا و ویتنام به اقیانوسیه سفر کرده است.

شنیدیم اگر شرایط همین گونه حاد بماند اردوی تیم ملی بعد از بازی با عراق، به هتل منتقل خواهد شد و از ورود تمامی پرسنل فدراسیون به محل جدید برپایی اردوی تیم ملی جلوگیری می شود.

اخبار داغ 

فاجعه تن فروشی زنان و دختران در ایران / در صدا و سیما رونمایی شد رشید مظاهری خطاب به مدیران استقلال؛ از جیبم پول رضایتنامه را می دهم تا به پرسپولیس بروم! افشاگری کارشناس فوتبال عراق درباره کرونایی های تیم ملی کشورش واکنش جالب ام باپه به سوپر گل اشرف حکیمی / عکس گل استثنایی گابادینیو مانگو به مراکش در جام ملت های آفریقا (مراکش - مالاوی)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ا میکرون تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۹۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • افشاگری از اتفاقات تلخ در فوتبال تهران
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال