Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، زلیکو پتروویچ، سرمربی تیم ملی فوتبال عراق در نشست خبری پیش از بازی با تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: در ابتدا باید بابت اقامت در تهران تشکر کنم. این مسابقه یک بازی مهم در آسیاست که بین ایران و عراق برگزاری می‌شود. احساس خوبی داریم. مقابل تیمی بازی می‌کنیم که بازیکنان بزرگی دارد که در باشگاه‌های بزرگ اروپا مانند زنیت و پورتو بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: امروز چمن ورزشگاه (آزادی) را دیدیم که وضعیت خوبی دارد. توضیحات بیشتر را شاید بشار رسن بتواند بدهد که سال‌ها در ایران و یکی از هیجان‌انگیزترین تیم‌ها مثل پرسپولیس بازی کرده است و البته هواداران ایرانی خیلی خوب او را می‌شناسند.

سرمربی تیم ملی عراق همچنین درباره دیدار با ایران در قالب تیم ملی یوگسلاوی در جام جهانی ۱۹۹۸ خاطرنشان کرد: خاطرات خوبی از آن بازی دارم. گروه سختی با آلمان و آمریکا داشتیم. ایران تیم بسیار خوبی داشت. روبروی مهدی مهدوی کیا بازی کردم. ایران تیم قدرتمندی داشت و با اینکه ما یک بر صفر برنده شدیم، اما خاطرم هست که ایران تیم بسیار قدرتمندی بود.

وی درباره کرونایی‌های ایران و عراق بیان داشت: چهار بازیکن ما به علت ویروس کرونا در کنار ما نیستند و مشکل بزرگی داریم. بشار رسن، امجد اطوان، ایمن حسین به ما اضافه شدند اما نتیجه تست امجد مثبت شد و او را نداریم. بازیکنان ما در ترکیه حضور داشتند و امروز اولین تمرین را انجام دادند. این مشکل بزرگی برای ما است و این مشکل برای ما بزرگتر از ایران است. ایران در کشور خودش است و می‌تواند از بازیکنان داخلی استفاده کند. از ما تست گرفته شد و نگران نتایج هستیم. کاری که از دست ما برمی‌آید این است که نگاه مثبتی داشته باشیم و منفی‌بافی نکنیم. چیزی که اتفاق افتاده مطابق قوانین است. ایران و کره جنوبی تقریبا صعودش به جام جهانی را قطعی کرده است.

پتروویچ گفت: همه بازیکنانی که از دست دادیم نفرات اصلی هستند اما این یک مشکل جهانی است و سعی می‌کنیم بازیکنان با انگیزه‌تری را اضافه کنیم تا نتیجه خوبی را بگیریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بشار رسن تیم ملی عراق مهدی مهدوی کیا باشگاه پرسپولیس بشار رسن تیم ملی ایران تیم ملی عراق جام جهانی 2022 قطر مهدی مهدوی کیا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند

سرمربی تیم ملی فوتسال می‌گوید به اولین هدفشان یعنی صعود به جام جهانی رسیدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بعد از پیروزی ۶ بر یک ایران مقابل قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم. توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توجه به شرایط، هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم