Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت گلستان با تاکید بر ضرورت سرعت بیشتر تزریق دز سوم واکسن کرونا گفت: تاکنون ۲۵۴ هزار و ۹۴۲ نفر در استان نوبت سوم واکسن کرونا را تزریق کردند.

علی باقری اظهارداشت: روزانه حدود پنج تا ۶ هزار نفر برای تزریق نوبت سوم به مراکز واکسیناسیون مراجعه می‌کنند که با توجه به جمعیت یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفری واجد شرایط واکسیناسیون استان رقم مطلوبی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا کنون ۹۲ درصد جمعیت واجد شرایط استان شامل یک میلیون و ۳۴۷ هزار و ۱۶۲ نفر نوبت اول و ۸۰ درصد یعنی یک میلیون و ۱۶۹ هزار و ۳۱۴ نفر نوبت دوم را تزریق کردند.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت گلستان گفت: سویه اُمیکرون در کمین سلامت مردم است و باید هر چه سریع تر چرخه واکسیناسیون با تزریق نوبت سوم کامل شود.

باقری از افرادی که سه ماه از نوبت تزریق دز دوم آنان گذشته خواست هر چه سریع تر به مراکز واکسیناسیون برای دریافت نوبت سوم مراجعه کنند.

***

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: تبیین درست دستاوردهای انقلاب اسلامی باعث ایجاد روحیه امید در جامعه خواهد شد.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در نشست با فرماندار کلاله اظهارداشت: انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴۳ سال و مقایسه آن با قبل از انقلاب در آستانه دهه فجر باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی افزود: دشمنان با شیوه‌های مختلف به‌دنبال عدم بازخوانی دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی ایران هستند لذا تبیین درست این دستاوردهای مورد تاکید رهبری قرار گرفته و باید همگان به این مهم توجه داشته باشند.

فرماندار کلاله نیز در این نشست گفت: امروز همه‌ باید در بحث جهاد تببین هم گام باشیم و در این مسیر حرکت کنیم.

فرهاد شیبک اظهارداشت: در ایام دهه فجر، امید آفرینی و ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی مورد توجه تمامی مدیران کلاله قرار گرفته است.

***

رییس شورای حل اختلاف گلستان گفت: دعوای حقوقی بر سر انتقال سند ملک ۵۰  میلیارد ریالی از ۲ سال پیش در دادگستری گرگان آغاز شد.

احمد جعفری افزود: ۲ ماه پیش پرونده با نظر قاضی برای سازش به شعبه هفت شورای حل اختلاف گرگان ارجاع شد و در همان جلسه اول با پادرمیانی و تلاش اعضا شورای حل اختلاف طرفین به توافق رسیدند و در نتیجه آن ۲ پرونده باز آنها در دادگستری با موضوع انتقال سند و اثبات وقوع عقد بیع، با صلح و آشتی بسته شد.

***

فرمانده انتظامی بندرگز گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار نهاده‌های دامی در پارکینگ منزلی توسط متصدی یک واحد صنفی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ مهدی مهدوی نیا افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و ارزیابی به‌عمل آمده و در هماهنگی با مقام قضایی ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از پارکینگ مربوطه مقدار هشت تن نهاده‌های دامی احتکار شده را کشف کردند و در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

***

جانشین فرمانده انتظامی گلستان گفت: دومین مرحله طرح سراسری مبارزه با احتکار کالای اساسی و ضروری مورد نیاز عموم جامعه توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان به مدت سه روز اجرا شد.

سرهنگ فرزاد تاجره اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی، موفق به شناسایی یک انبار دپو کالا در گرگان شدند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت استان به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن کالاهای اساسی شامل ۱۴ تن انواع روغن مایع و جامد، ۷۲ تن برنج، ۱۱ تن قند و ۶ تن شکر بدون مجوز که ثبت سامانه نشده بودند را به ارزش بیش از ۲۲ میلیارد ریال کشف کردند.

***

عملیات اجرایی ساختمان اداره منابع آب شهرستان‌های کلاله و مراوه‌تپه در کلاله آغار شد.

سید محسن حسینی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان در حاشیه مراسم کلنگ زنی این طرح گفت: با توجه به اینکه ساختمان اداره منابع آب این ۲ شهرستان مستقر در کلاله استیجاری بود توانستیم با خرید زمین از مسکن و شهرسازی، کار ساخت فضای مناسب برای راحتی خدمت به مردم و کارکنان اداره را شروع کنیم.

وی افزود: ساختمان اداره منابع آب کلاله و مراوه تپه ۴۵۰ متر زیر بنا دارد و با اعتبار حدود ۳۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع احداث می‌شود.

***

فرمانده انتظامی رامیان گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز حین گشت زنی‌های هدفمند در محورهای ارتباطی به سه دستگاه کامیون مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ ابوالفضل وزیری اظهار داشت: پس از هماهنگی قضایی خودروهای مذکور متوقف و در بازرسی از آنها، ۵۱ تن و ۴۰۰ کیلو گرم خوراک دام قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی از نوع ذرت که از شهرستان رامیان بارگیری و قصد خروج به استان‌های همجوار را داشتند کشف و توقیف شدند.

وی با اشاره به اینکه یک متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، بیان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را حدود پنج میلیارد ریال برآورد کردند.

***

فرمانده انتظامی کلاله گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی ماموران به محل اعزام شدند.

سرهنگ سید خلیل هاشمی اظهار داشت: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی و شناسایی عامل تیراندازی، محل اختفای متهم مشخص و ماموران پس از کسب مجوز قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند که از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز نیز کشف شد.

وی با بیان اینکه علت ارتکاب جرم از سوی متهم، اختلافات مالی بوده است، یادآور شد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

***

فرماندار کلاله در شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: شوراهای اسلامی و دهیاران آستین‌ها را بالا بزنند تا ۲ هزار و ۷۹ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل شهرستان به مدرسه بازگردانده شوند.

فرهاد شیبک افزود: برای کیفیت بخشی جلسات شورای آموزش و پرورش از نخبگان و اثرگذاراران تعلیم و تربیت دعوت شود.

وی بر ضرورت استمرار همکاری آموزش و پرورش با حوزه بهداشت و درمان برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا تاکید کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا مدارس دادگستری گرگان رامیان گلستان انتظامی کلاله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مدارس دادگستری ویروس کرونا مدارس دادگستری گرگان رامیان گلستان انتظامی کلاله فرمانده انتظامی انقلاب اسلامی گلستان گفت نوبت سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۰۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی

محمدرضا واحدی جو در گفت‌وگو با قدس خراسان اظهار کرد: واکسیناسیون زائران حج عمره از امروز آغاز شده و تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

مدیر مرکز پزشکی حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: این واکسیناسیون بر طبق زمان بندی انجام شده برای ۶۹ کاروان به تدریج در این یک هفته عملیاتی می‌شود که واکسیناسیون ۳۹ کاروانی که از مشهد و دو شهر فریمان و چناران هستند در مرکز درمانی امام خمینی (ع) مشهد انجام و زائران ۳۰ کاروان دیگر نیز در ۱۱ مرکز سایر شهرستان‌های خراسان رضوی به همان روال زمان بندی شده‌ای که کاروان‌ها اعلام شده انجام می‌پذیرد.

وی بیان کرد: تزریق واکسن مننژیت چهار ظرفیتی در این مرحله از واکسیناسیون برای کلیه زائرانی که طی دو سال گذشته این واکسن را دریافت نکردند الزامی است اما آن‌هایی که ۲۲ فرودین ۱۴۰۱ به قبل واکسن مننژیت را تزریق کردند یا تزریقی نداشتند ملزم به دریافت این واکسن به دلیل احتمال افزایش شیوع این بیماری در تجمعات هستند.

واحدی جو در پاسخ به این پرسش که آیا برای سفر حج عمره تزریق واکسن کرونا نیز انجام می‌شود، گفت: در حال حاضر برنامه‌ای برای تزریق واکسن کرونا برای حجاج وجود ندارد و سایر واکسن‌ها از جمله آنفولانزا نیز با نظر پزشک خواهد بود.

مدیر مرکز پزشکی حج و زیارت خراسان رضوی بیان کرد: معاینات پزشکی بیش از ۹ هزار عمره گزاری که قرار است از خراسان رضوی به سزرمین وحی سفر کنند که چندی قبل آغاز شد به پایان رسید که با این وجود همه آماده مهیا شدن شرایط سفر هستند.
 

هاشم رسایی‌فر

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • پیش بینی کشت ۲۰ هزار هکتار پنبه در گلستان
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع