Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «اسرافیل وزیری» در نشست با گروه خبری فجر گلستان، اظهار کرد: از 200 گلزار شهدای موجود در استان حدود 50 گلزار ساماندهی شده و بقیه نیز در سال آینده تکمیل خواهد شد.

به گفته وی؛ مسئولیت نگهداری گلزار شهداء در مناطق روستایی با شوراها و دهیاران و در مناطق شهری نیز  با شهرداری ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان گلستان از اجرای بیش از 1000 برنامه در ایام دهه فجر امسال خبر داد و گفت: نواختن زنگ انقلاب در یکی از مدارس دخترانه، دیدار با خانواده معظم شهداء و ایثارگران، اجرای پایش سلامت والدین شهداء و ایثارگران توسط پزشکان حوزه سلامت، برگزاری نمایشگاه آثار دانش آموزان خانواده شهداء و ایثارگران، تجلیل از 25 خانواده شهدای دانشجو در دانشگاه فرهنگیان، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی با همکاری ادارات ورزش و جوانان، برگزاری مسابقه رالی صحرا ویژه ایثارگران از بندرگز تا مراوه تپه، همایش تجلیل از 21 نفر از زندانیان سیاسی قبل از انقلاب در استانداری، برگزاری مسابقات کتابخوانی در سایت نوید شاهد گلستان، اجرای طرح روایتگری، دیدار با ائمه جمعه در شهرستان ها و برگزاری مهمانی لاله ها همزمان با سراسر کشور 14 بهمن ماه در گلزار شهداء از مهمترین برنامه های این ایام است.

وی، افزود: مصادیق شهادت متفاوت است، 3 نفر شهید سلامت در استان داریم، شیوه نامه شهدای سلامت را وزارت بهداشت تهیه می کند.

رئیس کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان گلستان در پایان خاطرنشان کرد: برنامه های ایثار و شهادت در همه ایام سال در مناسبت های ملی و مذهبی با الهام از فرهنگ ناب سیدالشهداء به صورت مستمر انجام می شود.

انتهای پیام /

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۰۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا زمان برگزاری اجلاسیه شهدای بهمئی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فردا زمان برگزاری اجلاسیه شهدای بهمئی
  • ساخت یادمان شهدای گناباد نیازمند تامین اعتبار است
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • رفع مشکلات «ماماها» نیازمند توجه مسوولان/جذب ۱۰۰ ماما در کردستان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد