Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@22:03:45 GMT

قالیباف درگذشت آیت الله گرایلی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۰۹۱۳

قالیباف درگذشت آیت الله گرایلی را تسلیت گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت آیت‌ الله حاج شیخ حسین گرایلی را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، متن پیام تسلیت محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

ارتحال روحانی گرانقدر آیت‌الله حاج شیخ حسین گرایلی از علمای برجسته خراسان موجب تاسف و تاثر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عالم مُهذب در سراسر عمر پربرکت خویش به گسترش و نشر معارف دینی و علوم اسلامی در داخل و خارج‌کشور، ترویج شعائر اهل‌ بیت علیهم‌السلام و تربیت طلاب علوم دینی اهتمام داشتند و در مناصب مختلف اعم از امامت جماعت حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، مدیریت حوزه علمیه و عضویت در شورای مدیریت حوزه‌های علمیه، منشأ خدمات و برکات وافره بودند.
 
ضمن عرض تسلیت این ضایعه به روحانیت معزز، حوزه‌های محترم علمیه و مردم شریف شهر مشهد، شاگردان و بیت مکرم ایشان، برای آن عالم جلیل‌القدر علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.»

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت محمدباقر قالیباف مجلس شورای اسلامی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۰۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود

ایسنا/فارس چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» با رهیافت علوم انسانی اسلامی به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی چهارمین دوره همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» امروز، ۱۶ اردیبهشت‌ماه با اعلام این مطلب گفت: چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» با رهیافت علوم انسانی اسلامی فردا دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۸:۳۰ صبح در شبستان حضرت امام خمینی(ره) حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد متولی بیان کرد: این همایش هر ساله همزمان با بزرگداشت عالم ربانی آیت‌الله ایمانی، امام جمعه فقید شیراز برگزار می‌شود، چرا که در زمان حیات و مسئولیت ایشان در کسوت نماینده ولی فقیه در استان فارس حوزه‌های علمیه شهر مقدس شیراز جانی دوباره گرفت و در جهت رشد و پیشرفت علمی حوزه و طلاب اقدامات مؤثری از جانب ایشان انجام شد.

وی بیان کرد: این همایش با حضور طلاب و روحانیون بانو و آقا برگزار خواهد شد و در جهت تسهیل حضور گسترده آن‌ها در آن روز تمامی حوزه‌های علمیه آقایان و بانوان در سطح شهر شیراز تعطیل خواهند بود.

متولی با اشاره به دریافت ۲۰۰ اثر علمی و هنری به دبیرخانه همایش بیان کرد: در این همایش ملی برای اولین بار در کشور آئین اهدای جایزه ملی محی‌الدین برگزار خواهد شد. نام این جایزه از نام عالم ربانی و استاد اخلاق آیت‌الله حائری شیرازی اقتباس شده است.

دبیر اجرایی این همایش افزود: در این برنامه به تمامی طلاب و روحانیون شرکت‌کننده بن خرید کتاب ۵۰۰ هزار تومانی با تخفیف ۳۰ در صد اهدا می‌شود.

متولی در پایان با بیان اینکه امسال در چهارمین دوره این همایش ملی میزبان آیت‌الله رشاد به‌عنوان سخنران خواهیم بود، افزود: ایشان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور و رئیس حوزه‌های علمیه استان تهران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • راند دوم
  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • ‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود
  • رئیس مجلس عروج سردار سید مجید ایافت را تسلیت گفت
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم
  • قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند