Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@17:35:55 GMT

میزان آمادگی پذیرش مسافر نوروزی بررسی شود

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۱۲۵۰

میزان آمادگی پذیرش مسافر نوروزی بررسی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد عصر امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی استان اظهار کرد: محور اصلی تدابیر و پیش‌بینی‌های انجام شده در ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی استان، پیشگیری، کنترل و مقابله با کروناست. 

وی گفت: با اقدامات موثر و ارزشمند دولت سیزدهم و تلاش‌های کادر بهداشت و درمان، وضعیت باثباتی در جامعه حاکم شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار همدان افزود: ستاد استانی مدیریت کرونا در همدان باید تدابیر لازم را برای سفرهای نوروزی بیاندیشد تا از ورود به موج ششم شیوع کرونا جلوگیری شود. 

وی گفت: طی دو سال گذشته به دلایل محدودیت‌ها، سفر به استان‌ها ممکن نبود، اما امسال به دلیل برداشته شدن محدودیت‌ها، ممکن است سفرهای استانی مردم افرایش یابد. 

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: با توجه به اینکه همدان یکی از مقاصد گردشگری سفر‌های نوروزی است، ضرورت دارد تمام دستگاه‌های اجرایی تدابیر لازم را بیاندیشند. 

وی گفت: کمیته‌های زیرمجموعه ستاد استانی مدیریت کرونا همدان، پیش از نوروز سال جدید، جلسات تخصصی خود را برگزار و شرایط را مورد بررسی قرار دهند.

استاندار همدان افزود: میزان آمادگی مراکز اقامتی در سطح استان، برای پیش‌بینی‌های احتمالی سفرهای نوروزی مورد بررسی قرار گیرد.

وی گفت: شهرداران در سراسر استان نیز باید در جریان سفرهای نوروزی احتمالی به استان، از آمادگی لازم برخوردار باشند.

قاسمی‌فرزاد تاکید کرد: جلسات ستاد‌های شهرستانی کرونا مستمر برگزار شود و میزان آمادگی شهرستان، را نسبت به سفرهای نوروزی بسنجد. 

وی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی نیز در بررسی وضعیت تجهیزات و لوازم کنترل سرعت در جاده‌های سطح استان مقدمات لازم را فراهم کند.

استاندار همدان با بیان اینکه نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای استان شناسایی و در راستای رفع آن‌ها اقدام شود گفت: خدمات بانکی و میزان برداشت مشتریان بانکی با توجه به شرایط مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: شرکت‌های بیمه‌ای برنامه حضور خود در مراکز بیمه‌ای در ایام نوروز را پیش‌بینی و اجرا کنند.

قاسمی‌فرزاد اضافه کرد: سازمان صمت و اصناف استان، آدرس تعمیرگاه‌های خودرو و نانوایی‌ها که در ایام نوروز به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند را شناسایی و در اختیار چادرهای هلال احمر مستقر برای اطلاع‌رسانی به مردم قرار دهد‌.

وی گفت: با توجه به احتمال افزایش سفرهای نوروزی در آستانه سال جدید، اداره برق استان، روشنایی معابر و جاده‌‌ای استان مورد بررسی قرارداده و نواقص را برطرف کند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه باید اشکالات نازل‌های جایگاه‌های سوخت استان برطرف شود گفت: چگونگی خدمات‌رسانی و میزان امنیت مجموعه‌های گردشگری استان و اقامتگاه‌ها برای جلب اعتماد گردشگران کنترل و مورد بررسی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: مراکز درمانی سطح استان و مراکز گردشگری از جمله باغ‌موزه دفاع مقدس، زمینه آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مسافران را فراهم کنند.

قاسمی‌فرزاد گفت: دستگاه‌های دولتی و مدارس، پارکینگ‌های خود را در اختیار پارک خودروهای گردشگران قرار دهند.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نمازخانه‌های بین‌راه در ایام نوروز کنترل و بررسی شوند گفت: نواقص زیرساخت‌های ارتباطی روستایی استان پیگیری و رفع شود.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس

کلیدواژه: سفر نوروزی استاندار همدان علیرضا قاسمی فرزاد مدیریت کرونا مورد بررسی قرار استاندار همدان سفرهای نوروزی قاسمی فرزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار سلماس در این جلسه با قدردانی از اقدامات و فعالیت‌های جهادی امور آب و فاضلاب با وجود چالش‌های موجود، بر پیگیری و رفع مشکلات مالی پروژه‌ها و تعریف پروژه‌های جدید در راستای محرومیت زدایی از طریق منابع مالی کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تاکید کرد.

مدیرامور آب و فاضلاب سلماس نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت پروژه‌های دردست اجرا و برنامه‌های پیش بینی شده برای آینده در حوزه تامینآب شرب شهر و روستا‌های شهرستان ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • آمادگی ایران برای صدور خدمات فنی-مهندسی به سریلانکا
  • برای صدور خدمات فنی مهندسی آمادگی داریم
  • رئیس جمهور: برای صدور خدمات فنی مهندسی آمادگی داریم
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود