Web Analytics Made Easy - Statcounter

خودروسازان پیکان با پیروزی به موقع مقابل آملی‌ها به رتبه دوم جدول صعود کردند و در دیگر دیدار هفته بیست‌ویکم لیگ برتر مردان تیم قعرنشین آذرباتری با غلبه بر راه‌یاب ملل مریوان، معادلات حریف را برهم زد.

به گزارش برنا؛ هفته بیست‌ویکم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه 6 بهمن‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، گنبد، رامسر، تهران، گرگان، رفسنجان و مریوان پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌‌های هفته بیست‌ویکم خودروسازان پیکان موفق شدند با پیروزی به موقع مقابل لبنیات هراز آمل، یک پله در جدول رده‌بندی صعود کنند و بالاخره جایگاه دومی شهرداری ارومیه را تصاحب کنند.

شاگردان پیمان اکبری در روز میزبانی از نماینده آمل موفق شدند با نتیجه سه بر یک از سد حریف خود بگذرند و سیزدهمین برد را در کارنامه ثبت کنند. عدد سیزده اما این بار برای خودروسازان خوش یمن بود و پیکان با کسب چهلمین امتیاز و به مدد شکست دور از انتظار شهرداری ارومیه مقابل مس رفسنجان، یک پله در جدول صعود کرد.

پیکان در این بازی در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب به امتیازات 25 بر 19، 25 بر 22 و 26 بر 24 رسید و لبنیات هراز آمل هم تنها در ست دوم به امتیاز 26 بر 24 رسید.

این رقابت در مدت زمان 133 دقیقه انجام شد و طی آن رضا قرا بازیکن شماره 17 لبنیات هراز در ست دوم و حمزه زرینی بازیکن پیکان در ست چهارم کارت زرد گرفتند. ضمن این که تیم لبنیات هراز آمل در ست چهارم کارت زرد تاخیر دریافت کرد.

محمدحسن خوشدل، محمدحسین شفقی، مسعود قاری، مرتضی اکرمی و مرتضی حسن‌علایی به عنوان ناظر فنی، ناظر ویژه، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قظاوت بازی را برعهده داشتند.

 

** خودنمایی قعرنشین مقابل راه‌یاب

تیم قعرنشین آذرباتری ارومیه در بازی خارج از خانه هفته بیست‌ویکم، مریوانی‌ها را غافلگیر کرد و ضمن غلبه سه بر یک مقابل میزبان، انتقام شکست دور رفت هفته هشتم را از راه‌یاب ملل مریوان گرفت.

دو تیم درحالی با هم دیدار کردند که شاگردان رحمان رئوفی به عنوان آخرین تیم جدول رده‌بندی، برای ماندن در کورس رقابت نیاز به کسب پیروزی در هفته‌های پایانی لیگ برتر داشتند؛ اتفاقی به بهترین شکل ممکن برایشان رقم خورد تا این تیم ضمن کسب ششمین برد در جدول رده‌بندی 18 امتیازی شود.

آذرباتری ارومیه در این دیدار ست اول را با نتیجه 25 بر 18 به حریف واگذار کرد، اما در ست‌های دوم، سوم و چهارم به ترتیب موفق به کسب امتیازات 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 21 شد.

محمدعلی امیدی و محمد شاهمیری نظارت فنی و داوری این دیدار را برعهده داشتند. محمدرضا دفش کاویان و محمد آقایی هم داوران اول و دوم بودند.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال مردان خودروسازان لبنیات جدول شهرداری یمن شهرداری ارومیه بازی رقابت لیگ برتر لیگ برتر والیبال آذرباتری ارومیه هفته بیست ویکم لبنیات هراز راه یاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۱۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان

تکلیف علیرضا بیرانوند برای حضور در دیدار حساس پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان
  • عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم
  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی