Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@10:17:03 GMT

برج تفریحی میلاد چگونه زیان‌ده شد؟

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۱۳۷۴

برج تفریحی میلاد چگونه زیان‌ده شد؟

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، کلنگ ساختمان برج «میلاد» در سال ۱۳۷۶ و همزمان با صدمین سالروز ولادت امام خمینی (ره) بر تپه‌های کوی نصر به زمین زده شد و نام میلاد نیز به همین مناسبت برای آن انتخاب شد. ایجاد فضای نو و جذاب برای شهروندان تهرانی و ایرانی و ایجاد یک نماد ملی با توجه به توان مهندسین ایرانی، مدیران شهری را بر آن داشت تا برای رفع مشکلات مخابراتی و تلویزیونی شهر، اقدام به انجام مطالعات اولیه به منظور احداث مجموعه چند عملکردی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه برج میلاد تهران در زمینی به مساحت بیش از چهار هکتار در میان شبکه بزرگراهی شمال غرب تهران واقع شده که از شمال به بزرگراه همت، از جنوب به بزرگراه حکیم، از شرق به بزرگراه چمران و از غرب به بزرگراه شیخ فضل الله منتهی می‌شود.

در دهه اخیر جنبه‌های فرهنگی و تفریحی برج میلاد به جاذبه‌ای قابل توجه برای شهروندان تبدیل شده‌است؛ به‌طوری که این برج نقش به‌سزایی در ایجاد درآمد برای شهر تهران دارد؛ اما شیوع بیماری کرونا و تعطیلی بسیاری از اماکن تفریحی سبب شد تا نماد شهر، به سوی زیان‌ده شدن حرکت کند.

بر همین اساس؛ به سراغ علیرضا نادعلی رفتیم تا ضمن آگاهی از علت زیان‌ده بودن برج میلاد از برنامه‌های شورای شهر جهت بازگرداندن رونق به نماد پایتخت آگاه شویم.

سخنگوی شورای شهردر پاسخ به سوالی در خصوص علت زیان‌ده بودن برج «میلاد» اذعان کرد: متأسفانه برج میلاد در سال‌های گذشته زیان‌ده شده که علت اصلی آن ناشی از همه‌گیری بیماری کرونا است؛ چرا که برج میلاد در اصل یک ظرفیت گردشگری است.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به آسیب دیدن بخش گردشگری در شهر و در پی همه‌گیری کرونا بیان کرد: برج میلاد از ظرفیت‌هایی است که باید دائماً به آن رسیدگی شود؛ چرا که بعد از مدتی فرسودگی‌های آن ممکن است ایجاد خطر یا مسائل دیگر کند.

وی افزود: متأسفانه طی این دو سال نگهداشت درستی از برج میلاد نشده؛ اما با این حال با تلاشی که در کمیسیون فرهنگی-اجتماعی و در کمیسیون‌های دیگر صورت می‌گیرد، به‌دنبال فعال‌سازی این ظرفیت با کمک مسئولان برج هستیم تا آن را از حالت زیان‌ده بودن خارج کنیم.

نادعلی در ادامه اظهار کرد: در بودجه ۱۴۰۰ مواردی برای رفع زیان‌ده بودن برج میلاد دیده شده و طبعاً برنامه‌های گوناگون می‌تواند برای حضور مخاطب ایجاد تقاضا و مکش کند و جنبه درآمدزایی را بالا ببرد.

سخنگوی شورای شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود و در خصوص برنامه شورای شهر برای استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی بیلبوردهای سطح شهر گفت: سازمان زیباسازی شهرداری تهران طبعاً یک سازمان اقتصادی و فرهنگی است و ما در این دوره تلاش کرده‌ایم که به بُعد فرهنگی آن بیشتر توجه کنیم؛ چرا که بنیان این سازمان در هر صورت اقتصادی است.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه ظرفیت‌های اصلی بیلبوردها بیشتر برای تبلیغات تجاری استفاده می‌شود، اظهار کرد: این بیلبوردها برای سازمان زیباسازی و شهرداری تهران درآمدزاست و جز محل‌های موفق در تولید ثروت در این حوزه است.

وی بیان کرد: منفعت این بیلبوردها نیز برای همه کسانی که در حوزه بازرگانی مشغول به فعالیت هستند، قابل استفاده است؛ در عین حال، باید تقیّدها و خوش‌فکری‌های فرهنگی و خلاقیت‌های لازم در تبلیغات فرهنگی و تجاری مورد نظر قرار گیرد.

منبع: مهر

کد خبر: 1127397 برچسب‌ها گردشگری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: گردشگری سخنگوی شورای شهر زیان ده بودن شهر تهران برج میلاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!

میلاد عبادی پور از لیست نهایی تیم ملی والیبال خط خورد.

طرفداری | با نظر موتا پائز ۱۸ بازیکن از امروز تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی والیبال ادامه می‌دهند.

با اعلام فدراسیون والیبال و بر اساس تصمیم موریس موتاپائز، از لیست ابتدایی ۳۰ نفره دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی، ۱۸ بازیکن برای ادامه تمرینات در اردو ماندگار شدند که در بین اسامی مدعوین، خبری از نام میلاد عبادی‌ پور، کاپیتان تیم ملی نیست.

علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • پدیده جدید و مشکوک « پاکدم » در مراکز تفریحی شهر
  • پدیده جدید و مشکوک «پاکدم» در مراکز تفریحی شهر
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • شوک شدید به بازار طلا / زیان سکه‌بازان سنگین شد
  • پدیده جدید و مشکوک در مراکز تفریحی شهر