Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

معین الدین سعیدی در نطق میان دستور ضمن تشکر از اقداماتی که برای سیل اخیر چابهار انجام شد، گفت: اگر روی مسیر رودخانه باهوکلات بندهای تأخیری داشتیم، شاهد هدررفت میلیاردها متر مکعب آب نبودیم.

نماینده مردم چابهار در مجلس یازدهم در مورد دیپلماسی دولت سیزدهم گفت: در شرایطی که استکبار غرب به سرکردگی آمریکای جهان‌خوار دشمنی با ملت ایران را به حد نهایت رسانده، سیاست دولت در توسعه روابط با همسایگان و نگاه به شرق اصولی و به‌جاست اما هشدار می‌دهم که نگاه به شرق نباید آمیخته به اعتماد بی‌حدوحصر به چین و روسیه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با استناد به اصل ۷۷ قانون اساسی نمایندگان به ضرورت مطلع شدن نمایندگان از مفاد تفاهم نامه ۲۵ ساله با چین اشاره کرد.

سعیدی در مورد وضعیت صنعت خودرو کشور گفت: خواجه حافظ شیرازی هم شرایط فاجعه بار صنعت خودروی کشور را می‌داند. مردم از نمایندگان انتظار دارند که به بیان درد بسنده نکنند و با راهکاری قاطع و انقلابی، مافیای صنعت خودرو را محدود کنید. چه حمایت کنندگان و چه سکوت کنندگان در برابر قطره قطره خودروهای ناایمن مسئول هستند.

سعیدی: مافیای صنعت خودرو را محدود کنید

این عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مورد حوزه انتخابیه‌اش گفت: این استان محروم نیست بلکه ما کشور را از ظرفیت‌های این استان محروم کرده‌ایم. شرایط حوزه سلامت در جنوب سیستان و بلوچستان بحرانی نیست بلکه فاجعه‌بار است. کنارک، قصرقند و دشتیاری حتی یک بیمارستان ندارند. مرگ و میر مادری در بیمارستان چابهار غوغا می‌کند.

نماینده مردم چابهار در مجلس یازدهم که پیش‌تر انتقاداتی به ردیف بودجه سواحل مکران داشت، خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: مگر تأکیدات رهبری در خصوص توسعه سواحل مکوران را نشنیده‌اید؟ حاشا به ولایت مداریاتان. با این روند قطره‌چکانی می‌خواهید اتفاقی بیفتد؟ از همکاران کمیسیون تلفیق می‌خواهم اعتبارات این بخش را ۹۰ درصد افزایش دهند

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: معین الدین سعیدی نماینده مجلس خودروسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۱۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : رفتار دولت در قبال صنعت خودرو توهین به مردم است زیرا برای خرید یک خودروی بی‌کیفیت با هزار بدبختی ثبت نام می‌کنند و بعد از ماه‌ها به آن‌ها گفته می‌شود که خودرو نداریم .

فتح‌الله توسلی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با انتقاد از عملکرد دولت در زمینه صنعت خودرو اظهار داشت: رفتار دولت در قبال صنعت خودرو توهین به مردم است.

وی  با اشاره به مشکلات متعدد مردم در زمینه خرید خودرو گفت: مردم برای خرید یک خودروی بی‌کیفیت با هزار بدبختی ثبت نام می‌کنند و بعد از ماه‌ها به آن‌ها گفته می‌شود که خودرو نداریم و باید خودروی دیگری را انتخاب کنند.

توسلی اظهارداشت : در مقابل این بی‌نظمی، دولت هر چند وقت یکبار اعلام می‌کند که مثلاً باید ۲۰۰ میلیون تومان به حساب شرکت‌های خودروسازی واریز کنید تا خودرو تحویل بگیرید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه این رفتار‌ها قابل قبول نیست، بیان کرد: دولت باید برای دو خودروساز بزرگ کشور چاره‌ای اساسی بیندیشد.

 توسلی در ادامه به مشکلات واردات خودرو اشاره کرد و اظهارداشت : مجلس تصویب کرده بود که خودرو وارد شود، اما دولت در این زمینه کوتاهی کرد.

وی با بیان اینکه عدم واردات خودرو به نفع خودروسازان و به ضرر مردم بوده است، گفت: اگر خودرو‌های مورد نیاز مردم وارد شده بود، قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کرد و خودروسازان مجبور بودند که خودشان را اصلاح کنند.

توسلی در مورد برنامه مجلس برای پیگیری مشکلات صنعت خودرو اظهارداشت : مجلس یازدهم در آستانه پایان کار خود است، اما وظیفه نظارتی خود را در قبال این موضوع به طور کامل انجام خواهد داد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه مجلس دوازدهم نیز پیگیر حقوق تضییع شده مردم در صنعت خودرو خواهد بود، گفت: حدود یک ماه آینده، مجلس دوازدهم شروع به کار می‌کند؛ قطعاً این موضوع در دستور کار مجلس است، و باید مجلس وظیفه نظارتی خودش را از طریق تذکر، سوال و حتی استیضاح موضوع صنعت خودرو را پیگیری کند، چون حق و حقوق مردم هست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم