Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@17:28:29 GMT

انصارالله: امارات به دنبال گدایی حمایتِ آمریکاست

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۱۶۳۲

انصارالله: امارات به دنبال گدایی حمایتِ آمریکاست

سخنگوی انصارالله تصریح کرد، امارات برای ایستادن روی پای خود نیاز به عصای آمریکا دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هشدارها و اظهارات مقامات مختلف صنعاء درباره لزوم توقف تعرض‌های امارات به یمن ادامه دارد.

  امروز (چهارشنبه) «محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله و رئیس هیأت عالی مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن در توییتر نوشت: برخی کشورَک‌های ائتلاف متجاوز به یمن از بحران خودامنیتی در رنجند مانند امارات که بدون کمک گرفتن از عصای آمریکا نمی‌تواند بایستد و برای گدایی کردن حمایت آمریکا تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
امارات با خروج واقعی از باتلاق یمن دیگر نیاز به گدایی حمایت آمریکا ندارد اما در صورت ادامه حملاتش به یمن هیچ حمایتی به حالش فایده‌ای ندارد و امنیت را برای این کشورش محقق نخواهد کرد.   نیروهای مسلح یمن دوشنبه هفته جاری پایگاه الظفره را هدف قرار دادند؛ پایگاهی که در ۳۲ کیلومتری جنوب ابوظبی قرار دارد. این پایگاه مقر اصلی هوایی نیروهای آمریکایی در منطقه است .   این دومین عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به ابوظبی طی یک هفته اخیر است؛ عملیات‌هایی که پس از هشدارهای مکرر صنعاء به امارات مبنی بر لزوم توقف تعرض به یمن انجام می‌شود.   سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، دیشب (سه‌شنبه شب)، بار دیگر درباره خطر سرمایه‌گذاری در امارات هشدار داد. (جزئیات بیشتر)   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۱۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از هدف قرار دادن مجدد بندر «ایلات» در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت بار دیگر یک کشتی اسرائیلی و همچنین بندر «ایلات» را مجددا هدف قرار دادند.

وی افزود: نیروی دریایی یمن کشتی اسرائیلی MSC DARWIN را در خلیج عدن با چند موشک دریایی مناسب و چند پهپاد با دقت مورد اصابت قرار داد.

یحیی سریع گفت: نیروهای مسلح یمن همچنین با چند موشک بالستیک و کروز چند هدف وابسته به دشمن صهیونیست را در منطقه ام‌الرشراش (بندر ایلات) واقع در جنوب فلسطین اشغالی مورد حمله دقیق قرار دادند.

این چندمین باری است که ارتش یمن در راستای حمایت از عزه، بندر «ایلات» در جنوب فلسطین اشغالی را هدف حملات پهپادی و موشکی خود قرار می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گسترش انتفاضه دانشگاه‌ های آمریکا در حمایت از غزه به سایر کشورها
  • گسترش «انتفاضه دانشگاه‌های آمریکا» در حمایت از غزه به سایر کشورها
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه استعفا داد
  • بازداشت بیش از ۱۰۰حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • دادستان جورجیا: دانشجویان را سرکوب کنید
  • حمایت دادستان جورجیا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • واکنش سخنگوی وزارت امورخارجه به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس
  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • کنعانی: آمریکا به مطالبات قانونی دانشجویان احترام بگذارد