Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین  رضا درویش ضمن اعلام مخالفت با استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آقای گل‌محمدی از بهترین مربیان فوتبال ایران بوده و هست و زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده است. بنده مخالف استعفا و جدایی ایشان از پرسپولیس هستم و ان‌شاءالله به کارشان ادامه خواهند داد.

وی گفت: حق با آقای گل‌محمدی است و از وجود مشکلات گله‌مند است و بنده در جریانم که کادر فنی و بازیکنان چه شرایط سختی را تحمل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چه در توان داشته باشم به کار می‌گیرم که از مشکلات آنها کم کنم تا تیم شرایط مطلوب‌تری داشته باشد.

درویش گفت: همه می‌دانند که پرسپولیس با مشکلات زیادی روبرو است و حل آنها زمان‌بر است، در این مدت کوتاه تمام تلاش خود را انجام دادم و با گذشت زمان و فرصت دادن، شرایط بهتر خواهد شد.

مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه فردا بخشی از مطالبات اعضای تیم پرداخت می‌شود، گفت: بخش دیگری از مطالبات نیز طی روزهای آینده پرداخت خواهد شد. هدف مجموعه باشگاه ایجاد آرامش برای تیم و هواداران عزیز و موفقیت تیم است و با کارهای صورت گرفته مشکلات عدیده پیش روی باشگاه، مرتفع خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه فصل را با گل‌محمدی ادامه می‌دهیم، با تشکر از اعضای کادر فنی، بازیکنان و هواداران اظهار کرد: ان‌شاءالله با حمایت و پشتیبانی هواداران و همراهی تمام ارکان باشگاه شرایط مطلوبی ایجاد خواهد شد.

کد خبر 652978 برچسب‌ها یحیی گل محمدی خبر مهم باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: یحیی گل محمدی خبر مهم باشگاه پرسپولیس گل محمدی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۱۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد

با اعلام مدیرعامل بانک شهر، مدیران این بانک می توانند مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را انتخاب کنند.

به گزارش مشرق، مهدی احمدی مدیرعامل عامل بانک شهر پس از عقد قرارداد امروز کنسرسیوم بانکی برای تحویل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ۳ عضو هیأت مدیره و مدیرعامل را طبق توافق صورت گرفته ما اعلام می‌کنیم.

او افزود: تا پایان فصل که پنج هفته باقی مانده است درویش را تغییر نمی‌دهیم.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • درویش در پرسپولیس ماندنی شد
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است
  • درویش تا آخر فصل در پرسپولیس ابقا شد
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد
  • درویش تا پایان فصل در پرسپولیس می ماند