Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه شامگاه چهارشنبه در آئین امضا تفاهم نامه اجرای طرح «دریای برکت» با بنیاد برکت، درخصوص پرورش ماهی در برنامه ششم توسعه چشم اندازی دیده شده و خوشبختانه گلستان نسبت به استان‌های دیگر با توجه به برنامه‌ای اجرا شده جلوتر است.

استاندار گلستان با بیان اینکه طرح «دریای برکت» پروژه‌ای بزرگ و اشتغال زا است، افزود: در شهرستان‌های ساحل نشین ما هم محرومیت زیادی دارند و «دریای برکت» کمک بزرگی است برای کاهش محرومیت و بهبود شاخص‌های اقتصادی مناطق مرزی و دریایی گلستان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از گسل‌های قومی و جریان‌های انحرافی باید اقتصاد منطقه را تقویت کنیم و استانداری به عنوان یک عضو در توسعه طرح دریای برکت همراه است.

زنگانه با بیان اینکه مجتمع میگو گلستان آماده توسعه است، از مدیرعامل بنیاد برکت خواست در طرح‌های کشاورزی این بنیاد نگاه ویژه ای به گلستان شود.

در ادامه نشست، مدیرکل شیلات استان گلستان هم با بیان اینکه با توجه به ظرفیت‌های دریایی استان از سال ۹۸ طرح دریای برکت به صورت پایلوت کلید خورده است، گفت: مزیت‌ها نگاه به زنجیره تامین بود که متاسفانه در گذشته به حلقه‌های قبل و بعد تامین توجهی نمی‌شد.

سید جواد قدس علوی با بیان اینکه صیادی غیر مجاز سواحل را درگیر کرده و معضل منطقه‌ای برای ما شده است، افزود: اما اکنون تعاونی‌های ما از همین صیادان در حال شکل گیری است و جلوی ضربه به منابع ملی توسط قاچاق گرفته شد.

وی بیان کرد: ما پهنه‌های مناسب را اعلام کردیم و یک شرکت تعاونی هم موفق شده عمده استعلامات رو هم بگیرد و حتی خرید را هم آغاز کرده است.

قدس علوی یادآور شد: فرصت را نباید از دست داد و باید فرایند اجرایی را آغاز کرد.

کد خبر 5409960

منبع: مهر

کلیدواژه: علی محمد زنگانه استانداری گلستان گرگان بنیاد برکت اداره کل شیلات گلستان ویروس کرونا بوشهر بارش برف دهه فجر آمار کرونا کرمانشاه برف و کولاک واکسن کرونا عکس استانها شیوع کرونا اردبیل تبریز برف روبی آلودگی هوا دریای برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امروز ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مراسم تشیع و تدفین شهید گمنام با حضور سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

پیش از تشیع و تدفین شهید گمنام و خواندن نماز میت بر پیکر مطهر در حسینیه چهارده معصوم فرماندهی انتظامی تهران یگان‌های مختلف فراجا عزاداری کردند و از پیکر مطهر شهید استقبال کردند.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه مراسم در جمع خبرنگاران گفت: شهدا شم محفل بشریت اند شهدا رفتند تا چراغ راهی باشند، شهدای جان خودشان را تقدیم کردند برای اینکه سایه قرآن بر این کشور حاکم باشد.

وی افزود: شهدا جان خودشان تقدیم کردند تا امروز کشور ما در امنیت کامل باشد و بزرگ‌ترین مستکبران جهانی هم جرأت تعرض به این کشور را نداشته باشند.

سردار محمدیان گفت: انتظامی کشور همواره در معرض شهادت است زیرا باب شهادت به رویش باز است و هر لحظه ممکن است در انجام مأموریت‌ها توسط معاندین مجرمین و بزهکاران و به شهادت برسند.

وی ادامه داد: حضور یک شهید در مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ روحیه ایثار و شهادت طلبی ایجاد می‌کند و برکت مجموعه انتظامی خواهد بود.

این شهید والامقام که ۲۵ سال سن داشت در عملیات عاشورا ۲ به شهادت رسید و پس از سال‌ها در منطقه چنگوله ایلام تفحص شد.

پیکر این شهید والا مقام پس از تشیع بر دستان عاشقان در کهف شهدا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ آرام می‌گیرد.

کد خبر 6096788

دیگر خبرها

  • بازدید دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از ایسنا
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • ‌همه گرفتاری‌ها با نماز اول وقت برطرف می‌شود
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • کشاورزان گلستانی آب ماندگی را از سطح مزارع خود خارج کنند
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • یادداشت| امام صادق(ع) و نگاه ویژه به شهر مقدس قم
  • حاکمیت نگاه ویژه‌ای در تأمین نیاز‌های حرفه‌ای ماماها داشته باشد