Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@16:09:12 GMT

تعداد کرونایی‌های عراق: هشت نفر!

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۲۷۷۸

تعداد کرونایی‌های عراق: هشت نفر!

تیم ملی فوتبال عراق شمار زیادی از بازیکنان خود را به دلیل ابتلا به کرونا مقابل ایران دراختیار ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، بنابر قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا یک شب قبل از انجام مسابقه تیم‌های ملی ایران و عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی، از اعضای دو تیم آزمایش کووید۱۹ گرفته شد که همین نمونه‌گیری، جواب‌های مثبت زیادی به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از اینکه عنوان شد جواب آزمایش مهدی قایدی بازیکن تیم ملی ایران مثبت شده و این بازیکن شبانه مجبور به ترک محل اردوی بازیکنان شده، حالا خبر رسید که عراقی‌ها نیز با بحران کرونا مواجه هستند.

 

در آخرین تست‌گیری کرونا از عراقی‌ها، تست کرونای شیرکو کریم، حسین علی، مصطفی ناظم و حسین جبار، ۴ بازیکن این تیم مثبت اعلام شد و این نفرات به‌صورت قطعی نمی‌توانند مقابل ایران به میدان بروند.

 

علاوه بر این بازیکنان، تست کرونای عبدالحسین جلود از اعضای کادر فنی تیم ملی عراق هم مثبت شده تا در آخرین آزمایش عراقی‌ها، ۵ نمونه مثبت گزارش شود.

 

پیش از این هم تست کرونای یاسر قاسم، سعد ناطق، مناف یونس و امجد عطوان از تیم ملی عراق مثبت شده بود که با احتساب چهار کرونایی جدید، تعداد مبتلایان به کووید۱۹ در این تیم به عدد ۸ بازیکن رسید.

 

حال در صورتی که طی ساعات آینده و پیش از شروع دیدار تیم‌های ملی ایران و عراق، آمار کرونایی‌های عراق افزایش پیدا کند و به نیمی از نفرات لیست این تیم برسد، امکان لغو این مسابقه هم جود خواهد داشت.

 

آ

خرین مرحله نمونه‌گیری کرونا از ملی پوشان دو تیم انجام شده ولی در صورتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا به این مسئله حساس شود و درخواست آزمایش دوباره داشته باشد، این اتفاق صبح امروز پنج‌شنبه می‌افتد که بعید است چنین شرایطی به وجود بیاید و منجر به لغو بازی ایران و عراق شود.

 

 

بیانیه رسانه‌ای و رسمی تیم عراق که خبر کرونایی شدن 4 بازیکن جدید را می‎دهد.

تیم ملی عراق عراق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی عراق عراق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران

محمد کاظم آل صادق سفیر ایران در عراق و وزیر داخلی عراق از پایانه مرزی مهران ظهر امروز دوشنبه از پایانه مرزی مهران بازدید کردند.

این بازدید به منظور بررسی آخرین تمهیدات لازم برای اربعین ۱۴۰۳ است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) در میان دانشگاه‌های ایران
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • افزایش حضور دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی آسیایی تایمز ۲۰۲۴
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس