Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- شهردار کاشان در واکنش به گزارش تسنیم گفت: ۳۹ میلیارد تومان به سازمان حمل و نقل شهرداری کاشان در سال آینده اختصاص می‌یابد. - اخبار استانها -

حسن بخشنده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کاشان ضمن تاکید بر تمرکز بر بافت تاریخی در بودجه سال آینده اظهار داشت: بسیاری از ابنیه‌های تاریخی در کاشان هیچ توجهی به آنان نشده است، اما از آنجا که نگاه ما به کاشان یک نگاه گردشگری است توجه ویژه‌ای به این بافت‌ها صورت می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تاکید بر ایجاد یک شهر هوشمند در کاشان افزود: متاسفانه اعتقادی به بخش انفورماتیک نبوده در حالی که باید ما از این حالت خارج شویم و سازمانی به نام فاوا تشکیل می‌شود و تشکیل این سازمان از دو بُعد درآمدی و ساماندهی سازمانی به این بخش نگاه می‌کند.

شهردار کاشان ضمن تاکید بر تمرکز بر نیازهای پرتقاضای مردم شهر ابراز داشت: در بودجه سال 1401 نگاه ما در بودجه به مشارکت مردمی است و نگاه ما افزایش مشارکت مردم در نگاهداشت و توسعه شهری است تا با مشارکت مردمی بتوانیم از هزینه‌های جاری شهرداری بکاهیم.

وی بدر بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به وجود پروژه نیمه تمام متعدد در کاشان گفت: تفاهم‌نامه‌هایی با مراکز مختلف نظیر دانشگاه کاشان و یا دانشگاه آزاد منعقد شده است و این زیرساخت در حال تکمیل است..

بخشنده ضمن اشاره به توجه به ناوگان حمل و نقل عمومی کاشان تصریح کرد: از آنجا که در بحث ناوگان حمل و نقل عمومی از 140 اتوبوس 60 دستگاه آن فرسوده است بودجه‌ای را در حوزه ناوگان حمل و نقل عمومی ویژه سال 1401 پیش‌بینی کردیم و امیدواریم فرهنگ استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در میان مردم افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه پرونده های حقوقی شهرداری کاشان قابل توجه است، تاکید کرد: کمیته سازش در اداری مالی تشکیل شده و متاسفانه برخی از این پرونده‌ها مدت زیادی از آن‌گذشته است و از این رو با تشکیل این کمیته امیدواریم نه تنها شاهد افزایش نباشیم بلکه در زمینه کاهش آنان و به صفر رساندن این پرونده‌ها اقدام کرد.

شهردار کاشان ضمن اشاره به جزئیات بودجه سال آینده مدیری شهری افزود: بودجه سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی 22 میلیارد تومان، سازمان سیما و منظر شهرداری کاشان 20 میلیارد تومان، سازمان حمل و نقل بار و مسافر 39 میلیارد تومان، آتش نشانی و خدمات ایمنی 30 میلیارد تومان، آرامستان‌ها 26 میلیارد تومان و عمران و بازآفرینی شهری 40 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

محافظت از تنوع زیستی کشور همچنان در انتظار بودجه است!تحقق کمک به اقشار کم درآمد در بودجه 1401 اولویت جدی شورا شهر یزد استبودجه 1401 یزد 20 درصد افزایش یافت؛ آیتم‌های غیرواقعی حذف شد

وی با بیان اینکه در بحث بودجه جاری عمرانی شهرداری حوزه مصارف جاری 408 میلیارد تومان و مصارف عمرانی 812 میلیارد تومان در بودجه سال آینده است، ابراز داشت: 67 درصد از بودجه سال آینده در حوزه عمرانی است که نسبت به سال گذشته افزایش شش درصدی داشته است.

به گزارش تسنیم؛ این خبرگزاری در گزارشی تحت عنوان "ناوگان فرسوده حمل و نقل عمومی در کاشان متهم ردیف اول آلودگی هوا است + فیلم" به مشکلات ناشی از فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی کاشان پرداخته شده بود.

انتهای پیام/801/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ناوگان حمل و نقل عمومی بودجه سال آینده میلیارد تومان شهردار کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۲۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار طرح مدرسه هنر در کاشان

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان گفت: طرح مدرسه هنر با حضور دانش‌آموزان مدرسه محمد رسول الله (ص) و مدرسه ابتدایی فقیه در فرهنگ‌سرای خانواده سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان آغاز شد.

محمد علی فرجی با بیان اینکه  این طرح با هدف دانش‌افزایی در موضوعات علمی، هنری و مهارتی و همچنین ارتقای شور و نشاط دانش‌آموزان آغاز شده افزود: بازدید و آشنایی دانش‌آموزان با هنر‌های سنتی قلم‌زنی، زری‌بافی، سفال و خوشنویسی با هدف احیا و پویایی این‌گونه مشاغل و ایجاد انگیزه برای یادگیری و کسب درآمد از این حرف سنتی از جمله بخش‌های اصلی این طرح است.

او گفت:  دانش‌آموزان با شرکت در طرح مدرسه هنر در کنار بازدید، تجربه کار با سفال به صورت دستی و با چرخ سفالگری و قلم‌زنی در سطح پایه را کسب می‌کنند.

رئیس سازمان، انجام آزمایش‌های علمی به سبک کیمیاگری و مشاهده واکنش‌های شیمیایی، بازی‌های آبی، نقشه گنج و بازی‌های فکری و هیجانی را بخش دیگری از این اردوی یک روزه است.

فرجی تصریح کرد: فرهنگ‌سرای خانواده در فضایی سنتی و دلنشین با ارائه طرح‌های آموزشی و تفریحی متنوع، آماده میزبانی از گروه‌های دانش‌آموزی به صورت اردو‌های یک روزه و همچنین جشن‌های دانش‌آموزی در روز‌های پایانی سال تحصیلی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • واکنش تهیه کننده نون خ به دستمزد نجومی سعید آقاخانی
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • ببینید | واکنش جدید زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شهردار تهران طلبکار شد!
  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • آغاز به کار طرح مدرسه هنر در کاشان