Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@02:06:45 GMT

ناتو از مسکو خواست تنش متوقف شود

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۳۳۹۲

‍‍‍‍‍‍

به گزارش الجزیره، ینس استولتنبرگ مدعی شد: ما در برابر لحظه‌ای تعیین کننده قرار داریم و از روسیه می‌خواهیم تا نشانه‌های تنش را فورا پایان ببخشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، او در ادامه ادعا‌های خود افزود: ما خواهان ایجاد خطی باز با روسیه هستیم تا بتوانیم در خصوص امنیت اروپا به گفتگو‌هایی باز برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روسیه بایستی حق هر کشوری را در مشخص کردن ائتلاف‌های نظامی اش به رسمیت بشناسد.

ینس استولتنبرگ همچنین گفت: ما آماده نشسیت با روسیه در سریع‌ترین زمان ممکن هستیم. ما ائتلافی دفاعی هستیم؛ اما از اصول امنیتی مان دست نمی‌کشیم و آنچه لازم باشد را برای حمایت از هم پیمانان مان بکار خواهیم بست.

گفتنی است پیش از این نیز آنتونی بلینکن، وزیر خارجه امریکا در سخنانی مدعی شده بود در صورتی که روسیه تجاوزگری خود را افزایش دهد، تحریم‌ها و پاسخ نظامی در انتظار آن است.

وی مدعی شد: واشنگتن خواهان راه دیپلماتیک است؛ اما ما آماده هر چیزی هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد مسکو ناتو اوکراین ینس استولتنبرگ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط آمریکایی‌ها اوکراین را به سمت تحریک مسکو سوق می‌دهند هشدار ناتو به روسیه درباره امکان درگیری بین دو طرف عدم تضمین امنیتی از سوی ناتو به رویارویی منجر خواهد شد پاسخ مکتوب آمریکا به مسکو در مورد پیش‌نویس امنیتی روسیه رسما اعلام کرد قصد حمله به اوکراین را ندارد تلاش ناکام بایدن برای فرار از مخمصه اوکراین ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها ناتو از مسکو خواست تنش متوقف شود امکان ابتلا به کرونا بعد از تزریق واکسن وجود دارد؟ تغییر در مبارزه کشتی ایران و آمریکا امروز ایران به مصاف عراق می رود قیمت تلویزیون (اسنوا / جدول) رییس دستگاه قضا وارد مشهد شد قانون کار تغییر می کند قبض برق ۲۵ درصد تهرانی ها افزایش می یابد قیمت پراید امروز (جدول) افزایش قریب الوقوع نرخ بهره آمریکا پیش بینی وضع هوای امروز درباره رژیم‌ های غذایی سم‌ زدایی چه می‌ دانید؟ زنگ خطر ظهور مجدد داعش برای عراق و سوریه نظربایف ناپدید شده است؟ الگوی توافق مطلوب صفحه اول روزنامه های امروز (۱۴۰۰/۱۱/۰۷) پرواز ۱۱ ساعته مخفی در دماغه چرخ هواپیما! مصرف منظم چای خطر ابتلا به بیماری قلبی و دیابت را کاهش می دهد نحوه فعال کردن تأیید ۲ مرحله ای برای حساب واتساپ مقایسه لباس زمستانی کاروان المپیکی ایران با سایر کشورها + تصاویر پاسخ کتبی ناتو به پیش‌ نویس امنیتی روسیه شکست مقابل بحرین انتهای دنیا نیست گوشی جذاب هوآوی بدون گوگل! چند ایده برای نظم دادن به آشپزخانه + فیلم تحریم های نفتی ایران چه زمانی لغو می‌شود؟ مدیرعامل پرسپولیس با استعفای گل‌ محمدی مخالفت کرد بازی جالب یک مرغابی با جوجه هایش + فیلم تحصیل ۹۰هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه های ایران ارائه کارت واکسن برای تماشای بازی ایران و عراق الزامی است چرا وضعیت کرونا در اردکان قرمز شد؟ کدام کشورها بالاترین میانگین IQ را دارند؟ تشدید بارش باران و برف و احتمال کولاک در برخی نقاط بلیت فروشی اینترنتی بازی ایران و عراق آغاز شد مردی که در یک سال ۱۱ دوز واکسن کرونا دریافت کرد! اگر زود خسته می شوید به این موارد توجه کنید مصر با شکست ساحل عاج به یک چهارم نهایی رسید چطور تماس های واتساپ را ضبط کنیم؟ نوشیدن مشروبات الکلی در افراد لاغر مخرب تر است از انجام دادن این کارها خجالت نکشید! حریم خصوصی و فضای مجازی افزایش ظرفیت دانشگاه های علوم پزشکی فوری؛ تست کرونای قایدی مثبت شد! برترین زوج های فوتبالی لیگ برتر جزیره هدف سفر وزیر خارجه قطر به ایران چیست؟ نرخ بهره بدون تغییر باقی می‌ماند گل های برتر لیگ فرانسه در ماه ژانویه نماینده روسیه در وین از احتمال توافق تا اوایل اسفند خبر داد احتمال درمان سرطان و صرع با اختراع جدید سیوهای برتر لیگ فرانسه در ماه ژانویه رایزنی بلینکن با وزیر خارجه کویت در مورد مذاکرات وین DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مسکو ناتو اوکراین ینس استولتنبرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۳۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلگراف: انهدام تانک‌های آبرامز ناتو را آسیب پذیر کرده است

روزنامه انگلیسی تلگراف نوشت: انهدام تانک‌های آبرامز (Abrams) در اوکراین توسط ارتش روسیه، اتحاد آتلانتیک شمالی (ناتو) را آسیب پذیر کرده است.

این تانک‌ها که نماد قدرت نظامی آمریکا و ناتو بودند اکنون به سادگی هدف پهپاد‌های شناسایی روسیه قرار می‌گیرند و منهدم می‌شوند. این امر نگرانی ناتو را از ادامه جنگ در اوکراین و احتمال شکست کی یف را به دنبال دارد.

به نوشته این روزنامه، بسیاری از کشور‌ها از ورود تانک‌های آبرامز ام ۱‌ای ۱ آمریکایی به اوکراین خوشحال شدند و نقطه عطفی در درگیری‌ها و پیشروی اوکراین در جنگ را پیش‌بینی کردند. این سنگر‌های متحرک ناتو، با هزینه تقریباً ده میلیون دلاری، قرار بود در یک مشت زرهی ادغام شوند و به مواضع روسیه حمله کنند و آنها را از بین ببرند. اما تاکتیک‌ها به سرعت در حال تغییر هستند و پهپاد‌های شناسایی و جست‌وجوی روسیه خسارات سنگینی به تانک‌های آبرامز اوکراین وارد کرده‌اند. 

اوکراین ضمن عقب نشینی از میدان کارزار سعی دارد با تغییر تاکتیک‌های خود به نحوی از این تانک‌ها در برابر پهپاد‌های روسی محافظت کنند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از منابع پنتاگون، پیشتر گزارش داده بود که اوکراین تانک‌های آبرامز ام ۱‌ای ۱ آمریکایی را از منطقه جنگ خارج کرده است، زیرا با وجود پهپاد‌های روسی، آنها برای استفاده بیش از حد آسیب پذیر هستند. 

پیش از این، نیویورک تایمز در مطلبی نوشت: تانک‌های گران قیمت غربی در برابر هواپیما‌های بدون سرنشین ارزان آسیب پذیر هستند. نبرد با استفاده از پهپاد‌ها در اوکراین که چهره جنگ مدرن را تغییر می‌دهد، شروع به وارد کردن آسیب مرگبار به یکی از برجسته‌ترین نماد‌های قدرت نظامی آمریکا - تانک آبرامز - کرده است که رویکرد استفاده از آن را در درگیری‌های آینده تغییر می‌دهد. 

روسیه عملیات نظامی ویژه‌ای را در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، هدف آن را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال هدف نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند. "

 به گفته وی، روسیه ۳۰ سال است که تلاش می‌کند با ناتو بر سر اصول امنیت اروپا مذاکره کند، اما در پاسخ یا با فریب و دروغ‌های بدبینانه یا تلاش برای فشار و باج خواهی مواجه شد و در این میان با وجود اعتراضات مسکو، این اتحاد، به طور پیوسته در حال گسترش و نزدیک شدن به مرز‌های فدراسیون روسیه است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه نداشته و نخواهد داشت
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد
  • چین از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا سیاست‌های تجاری «تبعیض آمیز» را متوقف کند
  • محور تحولات و حذف دشمن مشترک
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • افشاگری دی‌ولت از سند محرمانه‌ای که می‌توانست به جنگ اوکراین پایان دهد
  • روسیه دشمن اسرائیل است | روایت بلومبرگ؛ نگرانی فزاینده اسرائیل از گسترش همکاری‌ نظامی ایران و روسیه
  • تلگراف: انهدام تانک‌های آبرامز ناتو را آسیب پذیر کرده است
  • علی‌اف: آذربایجان هرگز به اوکراین سلاح نمی‌دهد