Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@22:46:56 GMT

دستگیری سارقان کارخانه آسفالت اشتهارد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۳۴۷۷

دستگیری سارقان کارخانه آسفالت اشتهارد

باشگاه خبرنگاران جوان البرز - سرهنگ علی عزیزی گفت: در پی سرقت تجهیزات کارخانه آسفالت شهرستان اشتهارد در ماه‌های ابتدایی سال ۱۴۰۰، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

بررسی‌های اولیه پلیس حاکی از این بود که ۳ سارق با تهدید سلاح اقدام به ضرب و شتم ۶ نفر از نگهبانان کارخانه آسفالت اشتهارد و در نهایت با بستن دست و پای آن‌ها اقدام به سرقت تجهیزات کارخانه به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد گفت: در ادامه کارآگاهان پس از چندین ماه اقدام اطلاعاتی مستمر و به کارگیری اقدامات پلیسی، در نهایت ۳ سارق حرفه‌ای و سابقه دار دخیل در این سرقت را مورد شناسایی قرار دادند و با بررسی سوابق آن‌ها متوجه شدند که هر ۳ متهم به جرم سرقت در استان قزوین دستگیر و روانه زندان شده اند.

او می گوید: متهمان با هماهنگی قضایی از زندان به پلیس آگاهی این شهرستان منتقل شدند.

سرهنگ عزیزی گفت: سارقان پس از انتقال به پلیس آگاهی ابتدا منکر هرگونه اقدامی در این خصوص شدند اما پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیس به فعالیت بزهکارانه خود در سطح شهرستان اقرار کردند.

شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک افراد در اطراف آن ها، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت اموال دستگیری سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۳۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان

پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۲ سارق و چهار مالخر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌ منزل در استان و اعتراف این افراد به ۲۴ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، علیرضا حدادی امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل در گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

وی از دستگیری ۲۲ سارق و چهار مال‌خر در این طرح سه روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه خبر داد و افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده، سارقان به ۲۴ فقره سرقت از منازل اعتراف و به همراه مال‌خران برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با تاکید بر توجه و رعایت مردم به اصول و نکات پیشگیری از سرقت، خاطرنشان کرد: ارتقای نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 751102

دیگر خبرها

  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی
  • دستگیری باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان+تصویر