Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید ربیعی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای تکمیل چهارخطه شهرکرد به شلمزار به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی ادامه داد: در رابطه با معارضات طرح چهارخطه شهرکرد به شلمزار در قسمت شمس‌آباد مشکل برطرف شده و قسمت کوتاهی از مسیر هم ماده ۹ گرفته شده و زمین‌ها به دستور دادستانی آزادسازی می‌شود اما هنوز مشکلات آزادسازی زمین‌های مجاور قبرستان شهرکیان حل نشده است و پیگیری ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سالجاری کل اعتبار چهارخطه شهرکرد به شلمزار ۵۷ میلیارد تومان بوده است، اظهار داشت: از این میزان ۲۸ میلیارد تومان تخصیص یافته که جوابگوی پیشبرد طرح نیست.

ربیعی با بیان اینکه قطعه اول چهارخطه شهرکرد به شلمزار از سه راهی هفشجان تا شمس‌آباد است، افزود: در این قطعه عملیات خاکی طرح به پایان رسیده و به مرحله روسازی و آسفالت رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: روزانه در این مسیر ۱۵ هزار تردد وسیله نقلیه انجام می‌گیرد که در حال حاضر جاده جوابگوی این حجم تردد نیست و باید تلاش کرد تا چهارخطه هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

ربیعی افزود: چهارخطه شهرکرد به شلمزار به ناغان جزو طرح‌های سفر رییس‌جمهور  قرار گرفته و امید می‌رود با سفر هیات دولت به استان بتوان اعتبار قابل توجهی برای تکمیل این محور ارتباطی جذب کرد.

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری  با بیان اینکه در فصل سرما امکان اجرای طرح راهسازی در استان وجود ندارد، تصریح کرد: بتن‌ریزی و آسفالت‌ریزی به سبب سرمای هوا امکانپذیر نیست و تنها عملیات احداث در برخی تونل‌های استان در حال اجراست.

به گزارش ایرنا، جاده شهرکرد به شلمزار در مسیر استان خوزستان یکی از محورهای اصلی استان چهارمحال و بختیاری است.

برچسب‌ها شلمزار وزارت راه و شهرسازی چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شلمزار وزارت راه و شهرسازی چهارمحال وبختیاری شلمزار وزارت راه و شهرسازی چهارمحال وبختیاری چهارخطه شهرکرد به شلمزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۴۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: امروز بلداجی با دمای دو درجه خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری ثبت شد.
چراغپور افزود: لردگان با دمای ۲۴ درجه بالای صفر گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری گزارش شد.

وی از بارش‌های رگباری تا اواخر هفته در استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند
  • ضرورت تکمیل جاده شلمزار، ناغان به کارون۴
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • ربیعی : فلسفه بقا بر فلسفه توسعه کشور چربیده است / تغییر سبک زندگی که در خیابان می بینید، توطئه نیست / جریان پرقدرتی سالهاست مقابل حاکمیت تفکر توسعه و پیشرفت ایستاده
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور