Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا بیرانوند در گفتگو با خبرورزشی و امید یوسفیان صحبت هایی را در خصوص صعود تیم ملی به جام جهانی بیان کرده است

علیرضا بیرانوند معتقد است تیم ملی ایران پتانسیل صعود به دور حذفی جام جهانی را دارد.

به گزارش طرفداری، صحبت های علیرضا بیرانوند را می خوانید:

علیرضا تبریک بابت صعود؛ از حس و حالت برای ما بگو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا خوشحالم و از ته دلم احساس فوق العاده ای دارم. صعود به جام جهانی مبارک همه مردم ایران باشد و امیدوارم این هدیه ناقابل را از طرف بچه های تیم ملی قبول کنند. اینکه آنها را خوشحال می‌بینیم حس بی نطیری دارد و امیدوارم بتوانیم باز هم دل آنها را شاد کنیم. من فکر می‌کنم زودترین صعود تیم ملی به جام جهانی را در همه این سالها رقم زدیم و صعود از این شیرین‌تر نمی‌شد.

بعد از مدت ها بازی با تماشاگر برگزار شد. در این خصوص چه صحبتی داری؟

خیلی خوب بود. به نظرم بعد از اینکه مدت ها بازی های تیم ملی بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شد، حضور همین تعداد هم رضایت بخش بود. من که از دیدن مردم کنار تیم ملی کلی کیف کردم. آن ها همیشه به ما انرژی مثبت می‌دهند و در بازی با عراق هم دیدیم که چگونه با همه وجود تیم ملی را تشویق می‌کردند. اینکه بانوان هم توانستند به ورزشگاه بیایند اتفاق خوبی بود و امیدوارم باز هم شاهد حضور آن ها باشیم.

در مورد خود بازی هم صحبت کن.

به نظرم تیم ملی نمایش خوبی داشت و حتی می‌توانستیم گل های بیشتری بزنیم. ولی در مجموع همین که ۳ امتیاز را گرفتیم و به جام جهانی صعود کردیم. خیلی لذت بخش بود.

در صورت بازی در جام جهانی به تنها گلر تاریخ فوتبال ایران تبدیل می‌شوی که بازی در ۲ جام جهانی را تجربه می‌کند. در این خصوص چه نظری داری؟

خب بازی برای تیم ملی در جام جهانی حس فوق العاده ای دارد و من هم افتخار می‌کنم که عضوی از تیم ملی هستم. به نظرم افتخار بزرگی است و خدا را از این بابت شاکرم.

به نظرت این تیم ملی توانایی صعود از مرحله گروهی جام جهانی را دارد؟

قطعا دارد. با این تیم ملی که ما داریم می‌توانیم کارهای بزرگی در جام جهانی انجام دهیم و صعود به مرحله حذفی جام جهانی هم شدنی است. باید سخت کار کنیم و همه تلاشمان را انجام دهیم تا بتوانیم در جام جهانی هم نتایج قابل قبولی بگیریم.

در مورد وضعیت خودت در بوآویشتا هم صحبت کن.

شرایط خوبی دارم و قطعا در ادامه از این هم بهتر خواهد شد.

اخبار داغ 

فاجعه تن فروشی زنان و دختران در ایران / در صدا و سیما رونمایی شد یحیی گل محمدی پاسخ تماس های درویش را نمی دهد / شایعه در شهر سردار آزمون غایب قطعی اردوی تیم ملی / فدراسیون فوتبال مقصر شناخته شد پیشنهاد وسوسه کننده النصر به اوبامیانگ پیچیده شدن شرایط انتقال موراتا به بارسلونا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند جام جهانی جام جهانی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۴۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت بزرگ سردار؛ وقتی کارلوس کی‌روش گفت: تعویض؛ خودم داوطلبانه قبول کردم

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی با شکست مقابل انگلیس و آمریکا و پیروزی برابر ولز نتوانست به مرحله حذفی صعود کند تا حسرت صعود از مرحله گروهی همچنان در دل فوتبال دوستان باقی بماند.

سردار آزمون اکنون بعد از مدت‌ها در تماسی تصویری با یکی از رسانه‌های داخلی درباره بزرگترین حسرت دوران فوتبال خود اظهار کرد: بزرگ‌ترین حسرت فوتبالی من این بود که در جام جهانی نتوانستیم به مرحله بعد صعود کنیم با اینکه می‌شد این اتفاق بیفتد.

مهاجم تیم ملی با اشاره به دلیل ناکامی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر گفت: خودمان هم بد کار کردیم و کمی دیر به خودمان آمدیم. من هم که بدون هیچ تمرینی مستقیم به تیم ملی آمدم و به مدت دو ماه راهی اردو شدم و اولین بازی را مقابل انگلیس بازی کردم که واقعا خیلی به من سخت گذشت و بازی با ولز که تمام توانم را گذاشتم و کلا از لحاظ بدنی تخلیه شدم و بدنم جواب نمی‌داد. وقتی کارلوس کی‌روش بین نیمه گفت تعویض خودم داوطلبانه قبول کردم چون نمی‌توانستم به خاطر شرایط بدنی که داشتم به تیم ملی کمک کنم.

آزمون درمورد اینکه بهترین پیروزی فوتبالی‌اش را در کدام بازی بوده خاطرنشان کرد: پیروزی مقابل ژاپن.

مهاجم تیم ملی درباره اینکه بدترین باخت و بدترین لحظه دوران فوتبالی‌اش چه بازی بوده افزود: بازی ایران و آمریکا در جام جهانی که نتوانستیم صعود کنیم.

کد خبر 850278 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی سردار آزمون

دیگر خبرها

  • ماجرای پاسخ عجیب بیرانوند به یک سوال؛ وقتی خبرنگار از همه جا بی‌خبر بود!
  • حسرت بزرگ سردار؛ وقتی کارلوس کی‌روش گفت: تعویض؛ خودم داوطلبانه قبول کردم
  • بزرگترین حسرت سردار آزمون
  • بغض دی دی، هنگام دیدن تصاویر کشتار مردم غزه
  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود