Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - محمدحسین سرمست گفت: مطابق جدیدترین رنگبندی شیوع کرونا در استان خوزستان ۱۰ شهر شامل اهواز، کارون، هویزه، شوش، دزفول، مسجدسلیمان، رامهرمز، امیدیه، آغاجری و بهبهان در وضعیت زرد قرار گرفتند و مابقی شهر‌ها در وضعیت آبی میباشند.

به گفته سرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پی انتشار سریع و گسترده سوش امیکرون، کشور و استان خوزستان درگیر موج جدید بیماری کرونا شده اند که ضروریست برای مهار و مقابله با آن تمهیدات ویژه اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمست با درخواست از مردم جهت مراقبت و هوشیاری نسبت به وضعیت خطرناک کرونا گفت: از همه هم استانی‌ها درخواست داریم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بویژه تزریق دز سوم واکسن را با جدیت دنبال کنند.

این مقام مسئول می گوید: ضمن استفاده اصولی و درست از ماسک، از هرگونه تردد، مسافرت و تجمع غیرضروری خودداری نمایند و هرگونه علائم شبه سرماخوردگی را نشانه امیکرون بدانند و ضمن شروع درمان، خود را قرنطینه و برای جلوگیری از انتقال بیماری به دیگران، ارتباطات خود را به شدت محدود نمایند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، روز دوم رقابت علمی کنکور در سال ۱۴۰۳، امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه با حضور داوطلبان گروه علوم تجربی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.


بیش از ۷۱ هزار شرکت کننده در استان خوزستان در نوبت اول شرکت داشتند که ۶۰ درصد دختر و ۴۰ درصد پسر بودند.

شهرستان اهواز با ۲۰ هزار نفر بیشترین شرکت کننده در استان خوزستان و گروه علوم تجربی بیشترین داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری امسال را تشکیل دادند.

از تعداد ۲۰ هزار نفر شرکت کننده اهوازی، ۱۰ هزار نفر آزمون خود در دانشگاه شهید چمران باهم رقابت کردند.


دانشکده‌های علوم، کشاورزی، مهندسی، اقتصاد و علوم اجتماعی، ادبیات و علوم انسانی، علوم تربیتی و روان‌شناسی و الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان این داوطلبان بودند.

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز