Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-08@03:47:16 GMT

امیر قطر درباره مذاکرات وین با بایدن گفت‌وگو می‌کند

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۵۰۹۸

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایران پرس، یک مقام مطلع قطری به خبرگزاری فرانسه گفت که «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر در سفر چند روز آتی خود به آمریکا قرار است با «جو بایدن» در خصوص مذاکرات رفع تحریم‌ها در وین به گفت‌و‌گو بنشیند.

امیر قطر قرار است در روز ۳۱ ژانویه به عنوان اولین مقام عالی‌رتبه عربی از کشورهای خلیج فارس، به واشنگتن سفر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمیم بن حمد در این سفر قرار است در خصوص توسعه روابط دوحه و واشنگتن و مسائل دو جانبه با بایدن گفت‌و‌گو کند.

اما در کنار موضوع ایران و مذاکرات وین، بحث انرژی و گاز نیز از مهم‌ترین مسائلی است که امیر قطر و رئیس‌جمهور آمریکا با یکدیگر رایزنی خواهند کرد، به خصوص در شرایطی که واشنگتن و کشورهای غربی به دنبال منابع جایگزین روسیه برای واردات گاز هستند. 

خبرگزاری رویترز نیز چندی پیش نوشته بود که موضوع ایران یکی از موضوعاتی خواهد بود که در این دیدار مورد بحث قرار خواهد گرفت.

منبع: ایران پرس این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد قطر آمریکا برجام مذاکرات رفع تحریم‌ها مذاکرات وین بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط معمار تحریم‌ ها از مذاکرات وین استعفا داد مذاکرات پیشرفت‌ خوبی داشته است رایزنی برجامی اولیانوف و مالی برگزاری نشست کارگروه رفع تحریم‌‌ها در هتل کوبورگ شهر وین جوسازی طرف غربی پس از دور هفتم مذاکرات/ جای مقصر و قربانی عوض نشود! اختلاف در تیم آمریکایی در آستانه تصمیم‌گیری های سیاسی ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها هزینه اجاره آپارتمان در سلسبیل احتمال افزایش قیمت نفت عربستان در بازار آسیا قیمت خودرو کاهشی شد؟ گره خصوصی سازی ایران خودرو و سایپا کجاست؟ امیر قطر درباره مذاکرات وین با بایدن گفت‌وگو می‌کند اشخاص حقوقی مالیات خودرو ندهند خاندوزی پیشنهاداتی برای حمایت از بورس به مجلس داد نگرانی وزارت بهداشت از گسترش اومیکرون بیت‌کوین کانال ۳۷ هزار دلاری را پس گرفت صعود آسان، آمار درخشان با اسکوچیچ محور کرج ـ چالوس بازگشایی شد پیشنهاد کاهش حقوق نماینده ها برای کمک به معیشت مردم ۳۰۰ هزار تن برنج وارد کشور شده است کاهش شدید سود شرکت ال‌جی در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۱ بازدید سرزده رییس جمهور از کارخانه پوشش قیمت دوچرخه کوهستان (جدول) تأثیر مصوبه جدید مجلس بر روند بورس چیست؟ / جبران کسری بودجه از جیب صادرات محورها چه خانه هایی مشمول مالیات می شوند؟ مشترکان کم مصرف برق پاداش دریافت می کنند بارش برف و وزش باد شدید واکنش باشگاه پورتو به گلزنی طارمی و صعود ایران به جام جهانی تور پوکت تایلند چند؟ ( جدول) مسئله امروز گیلان بهبود معیشت و مشکلات بیکاری است قم و کاشان در وضعیت قرمز کرونا ند پرایس درباره مذاکره با ایران: دیپلماسی مستقیم مؤثرتر و سریع‌تر است رییس‌جمهور وارد گیلان شد واشنگتن خواستار نشست شورای امنیت در مورد اوکراین شد کاخ سفید خواستار ورود چین‌‌ در موضوع اوکراین ضد ژنتیک شما طول عمرتان را تعیین می‌کند؟! یکی از علائم سرطان بعد از غذا خوردن یا در حالت خوابیده ترامپ دوستان خود را در اولویت دریافت واکسن قرار داد هوش مصنوعی ابزاری برای تشخیص بیماری قلبی راهکاری برای درمان خونریزی هایی که بند نمی آیند اختلاف در تیم آمریکایی در آستانه تصمیم‌گیری های سیاسی دیدار رییسی و وزیر خارجه قطر سلر نتورک (Celer network ) چیست؟ تصویب خرید خدمت سربازی / خون بعضی‌ها رنگین‌تر است! پایان دست‌دلبازی فدرال رزرو / افزایش قریب‌الوقوع نرخ بهره آمریکا مردم درگیر اختاپوس عجیب و غریب خودروسازان شده‌اند دریاچه‌ای مرگبارتر از ده‌ها بمب اتم در آفریقا! پنهان شدن در محفظه چرخ هواپیما برای مهاجرت غیرقانونی بارش برف در ارتفاعات دربند + عکس حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر ورزش در رختکن تیم ملی + عکس توافق هسته‌ای ایران تا آوریل اجرایی می‌شود عزیزی‌خادم: برای فوتبال ایران فراتر از معجزه رخ داد صنایع هرمزگان هم حریف ذوب‌ آهن اصفهان نشد چند راه برای افزایش عمر باتری در اندروید درباره لجن صفراوی بیشتر بدانید! اختاپوسی که دست خود را می خورد + عکس تکنیکی برای رفع سنگینی پاها! DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قطر آمریکا برجام مذاکرات رفع تحریم ها مذاکرات وین مذاکرات وین امیر قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۵۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام تازه و غافلگیرکننده امیر تتلو در زندان

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

 

اقدام تازه و غافلگیرکننده امیر تتلو در زندان 

اقدام مثبت شهرداری که در سطح شهر تهران دیده شد


بنری در ایستگاه مترو تهران که جلب‌توجه کرد


پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار
سه ادویه که ماکارونی را معرکه می کنند!


شوخی تلخ کاربران فضای مجازی با اقدامات زاکانی


دستورالعمل عجیب و غریب صداوسیما برای کارکنانش


خبر مهم وزیر کشور درباره پذیرش اتباع جدید

دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!


رونمایی از سنگین‌ترین جریمه مالی تاریخ لیگ برتر!
جزئیات جدید از حادثه امامزاده ابراهیم شفت


مهناز افشار با این جمله‌اش، مرغ پخته داخل قابلمه را خنداند!


تهرانی‌ها تا 4 روز آینده مواظب خود باشند!
جدیدترین تصویر از یسنا که به دختر ایران معروف شد


قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان


بازیگر تایتانیک و ارباب حلقه‌ها درگذشت


استایل شیک و کلاسیک دختر زیبای مونیکا بلوچی


این ملحفه‌ها باعث اگزما در پوست می‌شوند


علت چپ دست یا راست دست شدن انسان‌ها چیست؟
منوچهر هادی هم رفت قاطی هوش مصنوعی‌بازها

دیگر خبرها

  • لونا GRE برقی ایران خودرو + مشخصات، عکس و قیمت Luna GRE EV
  • اقدام تازه و غافلگیرکننده امیر تتلو در زندان
  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه خودروهای وارداتی قرار گرفت
  • قیمت روز محصولات ایران‌خودرو دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نیسان سانی وارداتی جهان نوین آریا + مشخصات، عکس و قیمت Nissan Sunny
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت امروز دنا و ۲۰۷
  • سرکوب در دانشگاه، مذاکره در قاهره
  • قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول
  • قیمت روز محصولات ایران‌خودرو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کدام خودرو امروز گران شد؟