Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران با تاکید بر اینکه با همدلی و مشارکتی که بین مردم و مدیران بندر خمیر وجود داشته این به شبکه شهرهای جهانی پیوسته گفت: اراده‌ای واقعی برای ساخت و سازهای درست و مدیریت بهینه شهری در این شهر دیده می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرخمیر، نخستین همایش روز جهانی آموزش و هفته فرهنگی شهرستان بندر خمیر در این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت‌الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملّی یونسکو در ایران در این همایش عنوان کرد: باعث افتخار است که در روز جهانی آموزش در شهر بندرخمیر هستم شهری که به همت جوانان و همچنین همدلی و مشارکتی که بین مردم و مدیران وجود داشته به شبکه شهرهای جهانی پیوسته و یکی از جهان شهرهای ایرانی شناخته شده‌ است. 

وی افزود: در یکی دو سالی که شهر بندرخمیر در این عرصه فعالیت می‌کند تلاش‌های بسیار خوبی در عرصه آموزش شروع شده است و شهرهایی که به شبکه شهرهای آموزش می‌پیوندند این موضوع بهانه‌ای است برای اینکه تجربیات خود را به دنیا منتقل کنند و از تجربیات مفید دیگر کشورها نیز استفاده کنند.

ایوبی بیان‌ کرد: شهر بندرخمیر در آخرین اجلاس یکی از مدعوین جهانی بوده است و این نشان می‌دهد که فعالیت‌های شهرداری مورد توجه قرار گرفته است و از سال گذشته تاکنون احساس می‌شود اراده‌ای برای ساخت و سازهای درست و مدیریت بهینه شهری و همچنین آموزش جوانان در حوزه‌های مختلف دیده شده‌ است.

دبیرکل کمیسیون ملّی یونسکو در ایران خاطرنشان کرد: در گردشگری نیز بر این امر روز به روز افزوده شده‌ است و همه این‌ها نمایانگر بخشی از تلاش و همکاری‌ها و هم‌افزایی همه ظرفیت‌ها در شهر تالابی بندر خمیر است. 

در ادامه علی فیروزی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری هرمزگان در این همایش گفت: امروز داشتن منابع طبیعی و منابع زیرزمینی و معدنی به تنهایی قابل اتکا نیست؛ آنچه ماندنی است علم و دانش است و علم و دانش به‌ دست نمی‌آید مگر اینکه یاد گیرندگی به عنوان یک اصل خود را نشان‌ دهد. 

جزیره کیش عضو شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر کشور شدزیرساخت‌های پیوستن شیراز به شبکه شهرهای خلاق ادبی جهان فراهم می‌شودشهرهای مازندران به شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر کشور پیوست

وی تاکید کرد: امروزه یادگیری مهارت به عنوان اولویت در کشورهای پیشرفته در نظر گرفته‌ شده است و یادگیرندگی باید همراه با عمل و اقدام باشد از این رو خوشحال هستم شهری به عنوان شهر تالابی بندرخمیر به جمع شهرهای یادگیرنده پیوسته است و برای فرزندان این شهر روزهای خوشی قابل تصور است. 

جواد محمودی شهردار بندر‌خمیر در همایش روز جهانی آموزش عنوان کرد: هفته فرهنگی خمیر برای اولین بار با توجه به ثبت شهر یاد گیرنده در حال اجرا است و یکی از ویژگی‌های این هفته مشارکت مردمی است که از هفت بهمن تا 13 بهمن ادامه خواهد داشت. 

میرهاشم خواستار فرماندار بندر خمیر نیز در این همایش گفت: با مشارکت نهادهای مردمی در حوزه تالابی در کنار شهرهای برتر دنیا قرار داریم و گردشگری و اشتغال دو ظرفیت بالقوه در حوزه تالاب است که مسیر مشخصی با تجارب سایر کشورها برای بومیان به ارمغان می‌آورد. 

وی با تشکر از مسئولان استانی و شهرستانی بیان‌ کرد: با اقدامات ارزنده گروه‌ها و سمن‌های محیط زیستی و مردمی شاهد برگزاری همایش در شهر خمیر هستیم.

انتهای پیام/864/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه شهرهای بندر خمیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند

به گزارش خبرنگار مهر، گروه موسیقی آوا به خوانندگی برادران سعیدی در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مناسبت هفته اصفهان در هنرسرای خورشید و در قالب کنسرت به روی صحنه می‌رود.

در این برنامه که به همت دفتر موسیقی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود، امیرمهدی مقدم: عود، سیاوش عابدزاده: تار، امیر محمدرضایی: کمانچه، همایون سبزواری: گیتار بیس، معین طاهری: پیانو، پویان جمشیدی: دف و سازهای کوبه ای، ایمان بهلول: تنبک و سازهای کوبه ای، علیرضا فاتحی: ادوات کوبه ای، آواز برادران سعیدی را همراهی خواهند کرد.
تنظیم قطعات این کنسرت را نیز امیرمهدی مقدم برعهده دارد.

آخرین اثر منتشر شده برادران سعیدی قطعه «بوگو چیطو شد» بود که بر اساس لهجه اصفهانی بود. برادران سعیدی سابقه همکاری با علی رهبری، در پروژه بلبل‌های پارسی را در کارنامه خود دارند.

کد خبر 6090603

دیگر خبرها

  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • پشت پرده ساخت اسکله روی هزاران تن آوار خانه‌های فلسطینیان
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • بورل: رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • ساخت ربات چینی با سرعت و دقت انسانی