Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@19:32:15 GMT

کانون وکلای دادگستری استان سمنان تشکیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۵۶۱۵

کانون وکلای دادگستری استان سمنان تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نظر به برگزاری انتخابات اولین دوره هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری استان سمنان از کلیه وکلای دادگستری که دارای پروانه پایه یک در حوزه استان سمنان هستند و مشمول شرایط مقرر در ماده ۴ قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت دادگستری (مصوب ۱۳۷۶) هستند، دعوت می شود از روز یکشنبه، سوم تا دهم بهمن‌ماه برای نام‌نویسی با در دست داشتن اصل و تصویر پروانه وکالت تمدید شده، کارت ملی و دو قطعه عکس ۴*۳ به دفتر هیأت نظارت بر انتخابات اولین دوره هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری سمنان واقع در سمنان- بلوار قدس- جنب دادگستری- روبه‌روی داروخانه دکتر جهانشیر -طبقه فوقانی فروشگاه شیرین عسل (طبقه سوم) مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر هیأت نظارت بر انتخابات اولین دوره هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری استان سمنان (در شرف تشکیل) در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۵:۰۰ آماده نام نویسی از نامزدهاست.

منبع: فارس

کلیدواژه: کانون وکلای دادگستری کانون وکلا دادگستری استان سمنان کانون وکلای دادگستری استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۵۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به علت نرسیدن مجموع آرای نامزد‌های برتر به حد نصاب یک‌پنجم مجموع آرای مأخوذه به دور دوم کشیده شد.

هیچ کدام از ۴۹ نامزد انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد موفق به کسب حد نصاب آرا نشدند و براساس قانون ۲ نامزد در رقابت انتخاباتی باقی ماندند.

در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد برای دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس ۲۹۲ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد
  • مرحله دوم آزمون وکلای دادگستری برگزار شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد
  • اتاق فکر سیاست‌های اقتصادی با حضور بخش خصوصی تشکیل شود
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • اصولگرایان در مجلس آینده یک فراکسیون تشکیل می‌دهند
  • تایید حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور
  • بهروز افخمی و خاطرات یک بازپرس دادگستری