Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - زمزم معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: استان برای هشتمین دوره متوالی، میزبان چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر است که از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه برگزار می شود.

او گفت: فیلم‌های جشنواره در ۲ سینمای مرکز استان شامل سینما بهمن و سینما فردوسی اکران می‌شود که بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره، فروش بلیت نیز امسال همانند پارسال اینترنتی خواهد بود و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت فیلم‌های مورد علاقه شان می‌توانند به مرجع اینترنتی مختص به جشنواره که به زودی اعلام خواهد شد، مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمزم گفت: تمام دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در اجرای این جشنواره رعایت می شود که با توجه به گسترش واکسیناسیون در سطح استان  امسال نیز شاهد حضور چشمگیر علاقه‌مندان به فیلم‌های جشنواره فجر خواهیم بود.

پارسال قیمت بلیت در استان ۲۰ هزار تومان تعیین شده بود که سینما فردوسی بیرجند در دو سانس میزبان علاقه‌مندان به سی و نهمین دوره از جشنواره فیلم فجر بود. 

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم فجر فرهنگ و ارشاد اسلامی سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۵۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»

ده میلیارد و هفتصد میلیون تومان فروش فقط در دو روز!

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم سینمایی "مست عشق" محصول مشترک ایران و ترکیه که در دولت قبل توقیف شده بود، سرانجام از چهارشنبه روی پرده سینما‌ها رفت.

گیشه این فیلم با احتساب پیش‌فروش، در روز اول اکران از شش میلیارد تومان فراتر رفت و در پایان دومین روز اکران به فروش خیره کننده ده میلیارد و هفتصد میلیون تومانی دست یافت تا پاسخ محکمی به آن‌هایی باشد که با پیش کشیدن فروش فیلم‌های کمدی، مدعی ورشکستگی سینمای ایران بدون آثار کمدی شده بودند.

پارسا پیروزفر، شهاب حسینی، حسام منظور در کنار بازیگران مطرح ترکیه‌ای چون؛ هانده ارچل، بنسو سورال، ابراهیم چلیک کول، در این فیلم که در قونیه ترکیه فیلمبرداری شده، ایفای نقش کرده‌اند.

این فیلم به بخشی از زندگی مولانا و شمس تبریزی پرداخته است.

گفتنی است مست عشق در مدیریت قبلی اداره نظارت بر نمایش فیلم موفق به اخذ پروانه نمایش نشده بود

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تمساح خونی و سال گربه زیر سایه مست عشق
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در عمارت سعدی اصفهان
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»