Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیب نماز جمعه تهران با بیان این که آمریکا به دنبال غارتگری است نه مذاکره، تاکید کرد: همه تحریم‌ها باید به طور دائم لغو شود و ما تعلیق تحریم‌ها را قبول نداریم.

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید احمد خاتمی امروز (جمعه ۸ بهمن ماه) در خطبه‌های نماز جمعه تهران که در مصلای امام‌خمینی (ره) برگزار شد، گفت: جهاد در عرصه سیاسی بسیار مهم است و نباید اجازه دهیم بیگانگان برای ما تصمیم بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ما به برکت انقلاب اسلامی، سرنوشتمان را خودمان تعیین می‌کنیم. آیت الله خاتمی ادامه داد: در آستانه ماه رجب هستیم. این فرصت‌های الهی را باید دریابیم. روزه در ماه‌های رجب و شعبان مستحب و در ماه رمضان واجب است. وی افزود: افتخارآفرینی جوانان عزیزمان در ورزش و ششمین صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی را تبریک عرض می‌کنم. امیدوارم موفقیت آنان تداوم داشته باشد. امام جمعه موقت تهران با اشاره به افزایش مبتلایان به کرونا در جهان و کشورمان، تصریح کرد: بیماری کرونا، بیماری فراگیر است و لازم است دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنیم. واکسن زدن و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بسیار مهم است تا بتوانیم موج ششم کرونا را پشت سر بگذاریم. آیت الله خاتمی اظهار داشت: ائتلاف عبری و عربی مدام یمن را مورد هدف قرار می‌دهند. دیده می‌شود که سازمان‌های بین‌المللی در برابر این همه مظلوم کشی و آدم کشی خفقان گرفتند. مجامع بین‌المللی به تنها چیزی که فکر نمی‌کنند، حقوق بشر است. وی با اشاره به برپایی راهپیمایی ادامه داد: ما در راهپیمایی امروز به مردم یمن می‌گوییم که همراه آنان هستیم و این راهپیمایی دشمن شکن است. امام جمعه موقت تهران گفت: چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در پیش داریم. جز با عنایت خداوند، این انقلاب پیروز نمی‌شد. دنیای استکبار و آمریکا از شاه حمایت می‌کردند اما مقاومت مردم زمینه‌ساز شد و باعث شد که شاه از کشور برود. آیت الله خاتمی متذکر شد: تداوم انقلاب بسیار مهم است. ما باید غیرت دینی داشته باشیم و پای دین خود بایستیم. غیرت دینی در بزنگاه‌ها انقلاب را نجات داده و خواهد داد. وی با اشاره به تلاش آمریکا برای مذاکره مستقیم با ایران، تاکید کرد: آمریکا در پی غارتگری است نه در پی مذاکره. آمریکا خواب و خیال غارتگری دارد؛ خوابی که هرگز تعبیر نخواهد شد. آیت الله خاتمی اظهار داشت: همه تحریم‌ها باید به طور دائم لغو شود و ما تعلیق تحریم‌ها را قبول نداریم. وی گفت: قانون اساسی می‌گوید که ما با تمام دنیا بر اساس منافع متقابل می‌توانیم ارتباط داشته باشیم. البته با رژیم صهیونیستی هرگز ارتباط نخواهیم داشت. متاسفانه نسبت به سفر رئیس جمهور به روسیه بی مهری شد. امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: اولویت ما در عرصه سیاست خارجی همسایگان هستند. ما می‌توانیم با ارتباط قانونی و عادلانه مشکلاتمان را حل کنیم. باعث افتخار ماست که رئیس جمهورمان از کرملین به کرمان و مناطق زلزله زده رفت. انتهای پیام منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نماز جمعه آیت الله خاتمی آمریکا تحریم آیت الله خاتمی تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۶۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه

فست فود آمریکایی کی‌اف‌سی به علت حمایت مردم مالزی از غزه و بایکوت این فست فود زنجیره‌ای، متحمل ضرر هنگفتی شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، استریتس تایمز به نقل از یک روزنامه چینی (نانیانگ سیانگ پائو) گزارش داد که فست فود زنجیره‌ای «کی اف سی» آمریکا به دلیل تحریم‌های اعمال شده از سوی مردم مالزی مجبور شد 108 شعبه خود را تعطیل کند.

این تحریم از زمان آغاز جنگ غزه اعمال شده و زیان‌های زیادی به این فست فود زنجیره‌ای وارد کرده است.

QSR Brands که مالک و اداره کننده امتیازات فست فود کی‌ اف سی در مالزی است، فعالیت 108 شعبه در سراسر کشور را به حالت تعلیق در آورده است.

مالزی کشتی‌های مرتبط با اسرائیل را تحریم کرد

QRS امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که «در پاسخ به شرایط چالش‌برانگیز اقتصادی»، اقدامات پیشگیرانه‌ای را برای تعطیلی موقت مراکز به منظور مدیریت هزینه‌های رو به رشد کسب‌وکار و تمرکز بر فروشگاه‌های شلوغ کی‌اف‌سی انجام داده است.

بررسی‌های استریتس تایمز در سه شعبه کوالالامپور نشانه‌هایی از تعطیلی موقت آنها داشت. جعبه‌ها داخل رستوران ها چیده شده بود. بر خلاف ادعای شرکت، کارگران فروشگاه‌های همسایه گفتند که یک هفته پیش به دلیل کمبود مشتری تعطیل شده‌اند.

به نوشته روزنامه چینی نانیانگ سیانگ پائو، در ایالت کداح مالزی، 11 فروشگاه کی‌اف‌سی بسته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چاپلوسی فرانسه برای تل آویو: به دنبال تحریم‌های جدید علیه ایران هستیم
  • آمریکا تحریم‌ها علیه ۱۰ بانک بزرگ روسیه را کاهش داد
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • محدودیت؛ یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند